Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس مدعی شده است بر اساس مستندات زیادی که ما داریم و به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون ارسال شده، یکی از نفراتی که به اتوبوس پرسپولیس حمله کرده ۲۵ ساله و دیگری ۳۵ ساله بوده‌اند.

ابراهیم شکوری در واکنش به اظهارات سهیل مهدی مبنی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، مبنی بر اینکه مدعی شده بود افرادی که به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان نارنجک پرتاب کرده بودند نوجوان هستند، اظهار داشت:

درپی اظهارات غیرکارشناسانه و غیرمسئولانه برخی افراد در رابطه با حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس باید توضیحاتی را به هواداران بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با اینکه این نفرات نوجوان بودند، باید بگویم بر اساس مستندات زیادی که ما داریم و به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون ارسال شده، یکی از آنها ۲۵ ساله و یکی ۳۵ ساله بوده‌اند. بر اساس اظهاراتی که خودشان داشتند آنها در سلامت کامل روحی، روانی و جسمانی قرار داشتند و طبق مستندات یک برنامه از قبل پیش‌بینی شده بوده است.

وی اشاره کرد:

درخواستی که داریم این است که هرچه سریع‌تر به این پرونده رسیدگی شود. درخواست ویژه ما از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ این است که در رابطه با این پرونده خاص فقط کسانی اظهار نظر کنند که دارای صلاحیت هستند، می‌توانند پاسخگو باشند و بر اساس مدارک و مستندات صحبت کنند. امیدواریم هرچه سریع‌تر این رای صادر شود، چون باشگاه پرسپولیس یک باشگاه پرهوادار در سطح آسیا و دنیا است و قطعاً اخبارش رصد می‌شود. امیدواریم این رای به نحوی باشد که مشکلی برای میزبانی‌های ما در سطح بین‌المللی ایجاد نکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری پرسپولیس ابراهیم شکوری پرسپولیس بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها