Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاعیات فدراسیون فوتبال ایران بعد از شکایت به دادگاه عالی ورزش در پرونده «مارک ویلموتس» امروز و فردا انجام می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام دادگاه عالی ورزش جلسه استماع دفاعیات پرونده شکایت فدراسیون فوتبال ایران از مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی امروز و فردا برگزار می‌شود.

ویلموتس بعد از فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران، ۲ میلیون یورو دریافت کرد و برای گرفتن مابقی مبلغ قراردادش که چیزی در حدود ۶ میلیون یورو است، به فیفا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی فوتبال شکایت ویلموتس را وارد دانست و ایران را محکوم به پرداخت این مبلغ کرد. استدلال فیفا، عدم پرداخت مطالبات ویلموتس در موقع مقرر و دادن حق به این مربی برای فسخ قرارداد بود.

فدراسیون ایران هم برای بازنگری در این رای سنگین به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد. جلسات ارائه مستندات ایران به این دادگاه به دلیل شیوع کرونا در چند زمان تغییر کرد و در نهایت فیفا امروز و فردا (۲ و ۳ تیر) را برای رسیدگی به این پرونده در نظر گرفت.

مدیران سابق فدراسیون بارها تاکید کرده بودند نگرانی بابت این پرونده وجود ندارد چون حق با ایران است اما محکوم شدن فدراسیون در فیفا، تمام این دلخوشی ها را نقش بر آب کرد و حالا تمام نگاه‌ها به لوزان سوئیس است؛ به دادگاهی که در سال‌های گذشته پرونده‌های زیادی از ورزش و فوتبال ایران به آن ارجاع شده است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادگاه عالی ورزش مارک ویلموتس فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران