Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره ملی فردوسی در اهواز خبر داد و گفت: به این جشنواره هزار و ۵۰۱ اثر از ۳۲ استان کشور در چهار قالب شعر، داستان و داستانک، مقاله و دل نوشته ارسال شده است.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان، به عنوان مجری‌، سومین جشنواره ملی فردوسی را با محوریت آشنایی ‌با مفاخر ایرانی و تقویت گرایش به زبان و ادب فارسی، برای دانش‌آموزان متوسطه، معلمان‌ و دانش‌آموختگان مدارس استعدادهای درخشان‌، در سال‌ تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، در سطح مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختتامیه سومین جشنواره ملی دانش آموزی فردوسی روز یکشنبه (ششم تیرماه) در اهواز برگزار می‌شود. به این جشنواره هزار و ۵۰۱ اثر از ۳۲ استان ارسال شده است که در چهار قالب شعر، داستان و داستانک، مقاله و دل نوشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: این جشنواره در سه بخش دانش آموزی، دانش آموختگان و معلمان مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور اثر دریافت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان جشنواره ملی فردوسی استعدادهای درخشان سومین جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب