Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@10:27:03 GMT

باید شاگردانم را تحسین کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۲۱۰۱

باید شاگردانم را تحسین کرد

خبرورزشی – گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی یک بر صفر خانگی شاگردانش برابر جمهوری چک گفت که او به هدفش در این بازی ها تاکنون دست یافته است.

ساوتگیت بعد از نبرد با چک گفت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کرده و روی حرکات پا به توپ‌مان هم باثبات بودیم که البته بابت آن باید بازیکنان را تحسین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تغییراتی ناگهانی که در ترکیب اصلی‌مان نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم (بن چیلول و میسون مانت به دلیل تماس با بازیکن کرونایی اسکاتلند قرنطینه شده‌اند)، خیلی مهم بود که هم هنگام تملک توپ هم بدون آن بازی پایداری ارائه کنیم. یکی از تغییراتی که تیم ما داشت حضور بوکایو ساکا بود که عملکرد واقعاً مرا حیرت‌زده کرد.»

سرمربی سه‌شیر در ادامه از حریف هم تمجید کرد: «تیم ملی چک واقعاً خوب عمل می کرد.بازی با توپ آنها خیلی خوب بود و رخنه به دفاع‌شان سخت. اما مطئنم که تیم ما در ادامه رقابت‌ها می‌تواند بهتر از این کار کند. ما بازی روانی ارائه نکردیم اما گاهی اوقات نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. هدف ما این بود تا در ومبلی بمانیم و این اتفاق با صدرنشین شدن ما در گروه‌ رخ داد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گرت ساوتگیت تیم ملی انگلیس تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر