Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد قاعدتاً فینال جام حذفی باید در زمین بی طرف برگزار شود

سهیل مهدی صحبت هایی را در مورد لیگ عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، سهیل مهدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص زمان برگزاری سوپر جام فوتبال ایران در اواسط فصل، گفت:

مسلماً دلمان نمی‌خواست سوپر جام در این زمان از فصل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتهی به واسطه شرایط کرونا و فشردگی جدول، تغییر تقویم بین‌المللی و مواردی از این دست هر وقت خواستیم بازی را برگزار و برنامه را اجرا کنیم به خاطر شرایطی بیرون از سازمان لیگ و برنامه‌ریزی مسابقات این موضوع ممکن نبود. خدا را شکر روز یکشنبه ۳۰ خرداد این فرصت حاصل شد.

او افزود:

ما به هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتور قول داده بودیم و این حق دو تیمی است که به شایستگی در فصل قبل قهرمان شدند و این فصل سوپر جام‌شان برگزار شد. از هواداران تراکتور تشکر و به هواداران پرسپولیس هم تبریک می‌گوییم. به هر حال جامی بود که باید تقدیم می‌کردیم. امیدواریم در سال آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

او در خصوص حضور تماشاگران در دربی جام حذفی گفت:

ان‌شاالله که یک روزی بتوانیم تماشاگر داشته باشیم، اما در این دربی به خاطر شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه امکان پذیر نیست.

او در پاسخ به اینکه آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تصریح کرد:

هنوز فینالیست‌ها مشخص نیستند، باید تکلیف دو تیم پایانی مشخص شود. قاعدتاً فینال جام حذفی باید در زمین بی طرف برگزار شود. همکاران من در سازمان لیگ برنامه‌ریزی اهدای جام را خواهند داشت.

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! برترین های قرن با امیر حاج رضایی: نویدکیا و جباری تنها پلی میکرهایی بودند که بعد از انقلاب دیدم؛ قلیچ خانی بهترین است حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد فدراسیون به وزیر ورزش اطمینان داد کارلوس کی روش به تیم ملی برنمی گردد اطمینان بارسلونا از تمدید قرارداد لیونل مسی عملکرد اسکاتلند در تورنمنت های بزرگ؛ 11 حضور در جام جهانی و یورو، 11 حذف در دور گروهی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ برگزار شود جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود

 مسئول برگزاری جام حذفی در مورد نحوه راهیابی قهرمان جام حذفی به رقابت‌های آسیایی توضیح داد.
فینال جام حذفی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی پس از قرعه‌کشی این رقابت‌ها گفت: قرعه‌کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی را انجام دادیم و معلوم شد چه تیم‌هایی در این مراحل با هم روبه‌رو می‌شوند. فکر می‌کنم شاهد بازی‌های خوبی باشیم و تیم شایسته قهرمان بشود چون یکی از سهمیه‌های لیگ نخبگان ماست. اگر قهرمان این جام در پلی آف پیروز شود می‌تواند در لیگ نخبگان حضور داشته باشد و اگر شکست بخورد در لیگ سطح دو آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: این سی و هفتمین دوره جام حذفی است. دو دوره این جام پیش از انقلاب برگزار شده و بعد ۸ سال جام حذفی برگزار نشد و از سال ۶۵ از سر گرفته شد.

روشنک در مورد محل برگزاری فینال گفت: اولویت اول ما استان کرمان برای فینال است. فقط در صورتی که مس یا گل گهر به همراه یک تیم دیگر از خارج از کرمان به فینال راه پیدا کنند بنابر ملاحظات برگزاری فینال در زمین بی‌طرف در خارج از کرمان برگزار می‌کنیم. اگر دو تیم کرمانی باشند و اگر دو تیم خارج از کرمان فینالیست شوند در کرمان برگزار می‌شود.

او در این خصوص ادامه داد: طبیعی است که در فوتبال ما هیئت‌های استانی طرفدار تیم‌های خودشان هستند و به خاطر برابر بودن شرایط این تصمیم را می‌گیریم. ای کاش ما هم از ابتدا می‌توانستیم محل میزبانی را مشخص کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط