Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس هیأت بوکس استان کردستان از برگزاری اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان از تاریخ ۴ تیرماه در شهرستان بیجار خبر داد.

ظهر چهارشنبه ( ۲ تیرماه ) سیدمهدی ابراهیمی، رئیس هیأت بوکس استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان در بیجار خبر داد و عنوان کرد: این اردو از ۴ تیرماه با حضور ۱۵۰ ورزشکار از سطح کشور در شهرستان بیجار برگزار می‌شود که در پنج روز ابتدایی اردو، فرآیند انتخابی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی گفت: در نهایت پس از طی فرآیند انتخابی، اعضای تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب می‌شوند و اردو به مدت ۱۵ روز ادامه می‌یابد.

مربی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان ایران در ادامه عنوان کرد: تیم ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران با سرمربیگری رضا مهدی‌پور و مربیگری مرتضی سپهوند، ایمان طیبی، محمد مهدی‌پور و سید مهدی ابراهیمی در تاریخ ۲۴ مردادماه به مسابقات قهرمانی بوکس آسیا در امارات اعزام خواهدشد.

رئیس هیأت بوکس استان کردستان با اشاره به تیم بوکس کردستان، بیان کرد: با توجه به تیم خوبی که داشتیم قصد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان را داشتیم که متاسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی اجازه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور داده نشد و ناچار به برگزاری اردوی انتخابی شدیم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان بوکس آسیا در ۱۳ وزن و جوانان در ۱۰ وزن، مردادماه در امارات برگزار می‌شود.

ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های خوب و استعدادیابی‌هایی که در کردستان صورت گرفته، هفته گذشته هیات بوکس استان کردستان از سوی فدراسیون بوکس کشور به عنوان هیأت برتر کشور انتخاب شد؛ بوکسورهای خوبی در کردستان هستند که امیدواریم شاهد حضور ۵ نوجوان و ۳ تا ۵ جوانان کردستانی در تیم ملی باشیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در سال اولی که مسئولیت ریاست هیأت برعهده من بود، بوکس کردستان از جایگاه هجدهم در کشور به جایگاه اول رسید و این حاصل تلاش تمامی مربیان بوکس کردستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس تیم ملی بوکس جوانان تیم ملی بوکس نوجوانان بیجار اردوی تیم ملی بوکس جوانان بوکس استان کردستان نوجوانان و جوانان تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران