Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری پارلمانی ایرنا، «صدیف بدری» نماینده مردم اردبیل در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت:  در شرایطی جامعه به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسید که فشار حداکثری خارجی از یک سو و سوءمدیریت‌های داخلی از سوی دیگر، عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه را آشفته کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر به روزنه امیدی برای دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تبدیل شده بود تا بلکه بتوانند پشتوانه مردمی نظام را هدف قرار دهند و با ایجاد جنگ روانی، شایعه‌سازی و سایر روش‌های غیراخلاقی و نخ‌نما شده، مردم را از حضور در صحنه دلسرد کنند هر چه داشتند هم در این مدت گذاشتند، اما مردم فهیم ما، در روز 28 خرداد ماه، کاری کردند کارستان ،ملت قهرمان ما، به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب، با حضور سرنوشت‌ساز خود پای صندوق‌های رای، علی‌رغم تمامی مسائل، مشکلات و معضلات موجود، یک تنه در برابر این هجمه شیطانی ایستاد و نسخه شوم بدخواهان این مملکت را درهم پیچید. 

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: از  ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، که در سال‌های اخیر تحت هجمه‌هایی شدید و ناجوانمردانه قرار داشتند ولی بدون توجه به حواشی موجود، با آرامش و متانت، کل تمرکز خود را بر مدیریت عالمانه خانه ملت و خدمت بی‌منت به مردم، از این سنگر مقدس، قرار دادند و در موسم انتخابات ریاست جمهوری هم، همچون چهار سال قبل، با اقدامی شایسته، انقلابی و اخلاق‌مدارانه، زمینه خلق صحنه‌ای باشکوه از حضور ملت در را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

بدری خاطر نشان کرد:  از حضور دغدغه‌مند برادران و همکاران عزیزم، جناب  قاضی‌زاده هاشمی و  زاکانی،که نشان دادند دغدغه‌ای جز اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولتی پویا، کارآمد، مردمی و جهادی ندارند، تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم  خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: جنابعالی منتخب مردمی هستید که تشنه عدالت، شفافیت، فسادستیزی و کارایی هستند. مردمی که از فرافکنی، بازی با کلمات، خویشاوندسالاری و فساد سیستماتیک به تنگ آمده‌اند. چشم امید مردم به دولت مردمی است تا با سرلوحه قرار دادن شایسته‌سالاری در حکمرانی و تشکیل کابینه‌ای کارآمد، متخصص و جهادی، روند معیوب امور را به نفع مردم و منافع ملی تغییر دهد.

وی افزود: بنده به وکالت از مردم استانی سخن می‌گویم که زخم‌های زیادی از تبعیض و بی‌عدالتی بر تن دارد. بازتوزیع عادلانه منابع و امکانات در کشور و تحقق عدالت اجتماعی، مطالبه اصلی ماست تا با پرهیز از نگاه جزیره‌ای و تنگ‌نظرانه به مسائل، شاهد تحقق امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور باشیم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رضا سپهوند» از حوزه خرم‌آباد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم‌بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

جریان انقلابی اکثریت را دارد، اگر کسانی انقلابی هستند وارد مجلس شوند و اولویت‌های مهم جامعه را در نظر بگیرند، موجب تقویت امید در جامعه می‌شود.‌

مهم‌ترین موضوعی که باتوجه‌به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده موردتوجه قرار بگیرد، چیست؟

حوزه تخصصی من آموزش و حوزه حقوقی و همچنین بودجه است، تلاش من این است که در کمیسیون بودجه باشم و دغدغه من تخصیص اعتبارات به شکل متوازن در کشور است و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم صورت گیرد.‌

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون بودجه

مهم‌ترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

مهم‌ترین چالش اصلی لرستان بیکاری است و راهکار آن هم این است که از اعتبارات دولتی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رفع این چالش استفاده کنیم، زیرساخت‌ها در این رابطه باید فراهم شود.

کد خبر 6086482

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم