Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که پیش از بازی، به اتوبوس تیم پرسپولیس بخاطر پرتاب مواد محترقه توسط دو تن از هواداران تیم ذوب آهن خسارت وارد شد.

کمیته انضباطی پس از بررسی تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به دلیل پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، اعلام کرد که هر کدام به مدت ۲ سال از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال و فوتسال کشور و جبران خسارات مالی وارده محکوم شدند و رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پرونده مفتوح خواهد بود.

رای انضباطی لیگ دسته اول

دیدار تیم‌های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه از سری رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که از سوی نادر آقازاده، مربی نود ارومیه تخلفانی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی طبق ماده ۶۰ به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

به دلیل تخلف کریم عزیزی، منتسب به تیم نود ارومیه مبنی بر بروز رفتار تحریک‌آمیز، وی به مدت دو جلسه از ورود به استادیوم‌های محل برگزاری مسابقه محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه بخاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

همچنین اکبر صغیری، مربی تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به مربی تیم مقابل قبل از شروع مسابقه و اتخاذ تشنج در روند بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

بهمن حسنی، مربی تیم نود ارومیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رای فوق قطعی است.

تیم نود ارومیه به دلیل سوء رفتار تیمی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

رای انضباطی لیگ دسته دوم

مسابقه تیم‌های علم و ادب تبریز و محتشم تبریز از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی امیر یوسفی، مربی تیم علم و ادب تبریز تخلفاتی مبنی بر توهین به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا حدادی مقدم و بهمن صادقی، مربیان تیم علم و ادب تبریز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، هر یک به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم علم و ادب تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه، نتیجه این تیم را سه بر صفر بازنده اعلام کرده و باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

کد خبر 5242762

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران لیگ ملت های والیبال کشتی فرنگی سوپرجام فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتسال والیبال کشتی آزاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد علم و ادب تبریز تیم نود ارومیه مربی تیم لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند