Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از فعالیت شهربازی‌های روباز در استان تهران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ عبدالرضا چراغعلی اظهار داشت: براساس اعلام دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، فعالیت شهربازی‌های روباز با رعایت اجرای دقیق دستورالعمل تدوین شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: برطبق دستور وزیر کشور در رابطه با تغییر جداول فعالیت مشاغل، متناسب با وضعیت رنگ‌بندی شهرها، فعالیت بوستان‌ها و مراکز تفریحی موجود جزو گروه دوم مشاغل قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: بر همین اساس فعالیت شهربازی‌های روباز با رعایت اجرای دقیق دستورالعمل تدوین شده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نظارت مستمر مبادی ذی‌ربط بلامانع است.

چراغعلی با بیان اینکه شهربازی‌های کشور از زمان شیوع کرونا تاکنون تعطیل بوده است تصریح کرد: امیدواریم ترتیبی اتخاذ شود تا این امر به کلیه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ تا همکاری لازم را داشته باشند.   فعالیت بیش از هفت هزار بازرس در فرایند انتخابات

عبدالرضا چراغعلی با اشاره به فعالیت بیش از هفت هزار بازرس (شامل بازرس، بازرس ویژه و سربازرس) در فرایند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و همچنین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، در پیامی از حضور و مشارکت مردم شریف استان تهران در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم به حول قوه الهی یکبار دیگر حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات و با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسید و پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رُخ همه بدخواهان کشاند و ظرفیت ایرانی مؤمن و غیور را متبلور و این کشور و منافع ملی و آینده آن را بیمه نمود.

اینجانب ضمن تبریک جشن بزرگ حماسه‌آفرینی و حضور مردم همیشه در صحنه به تمامی هموطنان عزیز خاصه مردم شریف استان تهران از تمامی عوامل برگزاری انتخابات علی‌الخصوص اعضای هیأت بازرسی انتخابات که به برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند بدور از هرگونه حاشیه کمک نمودند تقدیر و تشکر نموده و برای ایران اسلامی آینده‌ای سرشار از موفقیت و پیشرفت آرزومندم. امید است که همواره با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) در جهت خدمت صادقانه به مردم عزیز، موفق و پیروز باشید.

 

بیشتر بخوانید:  اعلام جزئیات تکمیلی نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری
انتهای پیام/ برچسب ها: شهربازی کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهربازی کرونا فعالیت شهربازی های روباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت