Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید نگاه خود را در امر مبارزه با مواد مخدر تغییر داده و فعالیت هایشان را در این حوزه بر مبنای کار‌های آموزشی و فرهنگی انجام دهند و نگاهی دغدغه مند و مسولیت پذیر داشته باشند.

وی به موضوع مبارزه با مواد مخدر و  لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و افزود: نباید در امر مبارزه با مواد مخدر معطل اعتبارات ستاد باشیم و باید در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملانوری به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر انجام کار‌ها با پیوست فرهنگی اشاره نمود و تصریح کرد: انجام همه امورات با پیوست فرهنگی، نتیجه بهتری به همراه دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در همین راستا و بنا به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، دستگاه‌هایی که برای انعکاس عملکردشان از ظرفیت رسانه‌ها استفاده نکنند، از اعتباراتشان کسر می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنانش از نتایج انتخابات گفت و اظهار کرد: در انتخابات اخیر علیرغم فشار‌های روانی و تبلیغاتی برای  حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رأی، در نهایت درسطح کشور مشارکت حدود ۴۹ درصدی و در استان خراسان جنوبی بیش از ۷۴ درصد رقم خورد.

ملانوری تأکید کرد: این یعنی میزان مشارکت در استان ۲۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: میزان مشارکت مردم استان در انتخابات‌های گذشته در دوره‌های مختلف بین ۱۰ تا ۱۲ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده و این افزایش قابل توجه در این دوره جز با فرهنگ سازی حاصل نشده است.

او  سپس به ناشناخته بودن ظرفیت‌های کم نظیر خطه زرخیز خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: نتایج رایزنی‌های صورت گرفته با سرمایه گذاران فعال کشور در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و... نشان می‌دهد نسبت به ظرفیت‌های عظیم استان در بخش‌های مختلف اطلاعات کافی ندارند، لذا باید به این مقوله توجه ویژه‌ای شود.

استاندار خراسان جنوبی در آستانه پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از آخرین وضعیت تجهیزات، امکانات و پارکینگ خودرویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بازدید کرد.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر شورا هماهنگی با مواد مخدر استاندار خراسان جنوبی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از استانداری خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در دیدار نمایندگان بنیاد علوی در استان، اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای سال‌جاری، هدایت منابع و تسهیلات نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از طریق تکمیل زنجیره‌های ارزش استان است.

وی با اشاره به خدمات بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی، متذکر شد: برنامه‌ریزی بنیاد در استان باید در راستای تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و مواد معدنی از جمله زرشک، عناب، گوهرسنگ، فولاد و بنتونیت باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش و جلوگیری از خام فروشی، اولویت حوزه اقتصادی استان برای سال‌جاری است.

جعفری اضافه کرد: اولویت اصلی در پرداخت تسهیلات هم باید در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی باشد.

وی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

کد خبر 751058

دیگر خبرها

  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه