Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری فارس گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید می‌شود و بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف به پرداخت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، هاله فولادفر اظهار داشت: بر اساس مصوبه شماره 2 هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا  که به تأیید مراجع ذی‌ربط رسیده است، اخذ تسهیلات در بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی نیز تا پایان شهریور 1400 مطابق همان دستورالعمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان 1400 هستند و مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده نظیر مهد کودک‌ها، تالارها، پارک‌های آبی و شهر بازی‌ها که پیش از این مشمول برخورداری از تسهیلات کرونای نبوده‌اند مطابق دستورالعملی که از سوی کارگروه فوق ابلاغ شده مشمول برخورداری از تسهیلات خواهند شد. 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری فارس افزود: باز پرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه‌های موضوع بند (5) اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید موضوع بند (5) تا پایان شهریور سال 1400 امهال می‌شود. 

کردستان فقط 6 دهم از تسهیلات کشور را به خود اختصاص داده استمعاون سازمان حج: تسهیلات کرونایی ویژه کارگزاران و دفاتر حج و زیارت پیش‌بینی شدبرنامه اختصاص تسهیلات 500 میلیارد تومانی برای توسعه صنعت گوهرسنگ ها

فولادفر اظهار داشت: برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا (به غیر از تسهیلات قرض‌الحسنه) باز پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی که موعد مقرر آنها در چهار ماهه اول سال 1400 بوده و در این بازه زمانی پرداخت نشده است، منوط به آن که بدهی آنها به شبکه بانکی تا تاریخ اول بهمن‌ماه 1399 در طبقه جاری قرار داشته باشد به انتهای دوره تقسیط می‌شود تا در چهار قسط پس از آخرین قسط وصول شود تسهیلات پرداختی از محل صندوق کارآفرینی امید که جهت کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده پرداخت شده است نیز مشمول امهال این بند می‌شود. 

وی تصریح کرد: موعد پرداخت تسهیلات با باز پرداخت به صورت دفعی برای مشمولان این بند که سررسید باز پرداخت آن در سه ماهه اول سال 1400 باشد، به پایان تیرماه امسال منتقل می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری فارس بیان کرد: استمهال موارد این بند از احتساب و اخذ وجه التزام تاخیر تادیه دین و کارمزد اضافی مستثنی است و مشمولان این بند تا موعد مقرر برای باز پرداخت اقساط دارای سر رسید در چهار ماهه اول سال 1400 مشمول محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بانکی ناظر بر اشخاص دارای بدهی غیرجاری نمی‌شوند. 

فولادفر افزود: همچنین ممنوعیت‌ها و محدودیت‌‌های مقرر در ماده 5 مکرر الحاقی به قانون چک (صرفا برای اخذ تسهیلات) برای چک‌های صادره توسط صاحبان مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا که تاریخ مندرج در چک در سه ماهه اول سال 1400 بوده و منجر به برگشت چک و صدور گواهی نامه عدم پرداخت حداکثر تا پایان تیرماه 1400 شود در صورت تسلیم تقاضا از سوی صادرکننده چک به بانک یا موسسه اعتباری محال علیه در یک ماه پس از تاریخ برگشت اعمال نخواهند شد. 

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد کسب و کارهای به شدت آسیب دیده مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تسهیلات کرونایی ماهه اول سال 1400 باز پرداخت تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی سیدین نیا صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود اظهار کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفت‌وگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

سیدین نیا خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

شایان ذکر است ،این دوره‌ها مطابقش شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

کد خبر 6094067

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت