Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:16:06 GMT

مراجعه ۳۷۰ مورد کرونایی به بیمارستان‌های استان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۳۲۷۴

مراجعه ۳۷۰ مورد کرونایی به بیمارستان‌های استان

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از مراجعه ۳۷۰ نفر با علائم تنفسی مشکوک به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان‌های استان خبر داد.

دکتر محمد طاهری اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۰ مورد بوده که از این تعداد ۶۹ مورد در بخش عادی و ۱۴ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۳۵ نفر وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: تعداد موارد مثبت بستری و سرپایی با ۱۰۱ مورد جدید در بخش سرپایی به ۴۴ هزار و ۷۲۰ و در بخش بستری به ۱۸ هزار و ۸۸ مورد جدید افزایش یافته و تعدادموارد فوت با ۴ مورد جدید به عدد دو هزار و ۲۴۷ نفر رسید.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، وی در رابطه با آمار شهرستان‌ها نیز مطرح کرد: در شهرستان اسدآباد ۸۰۱ نفر، بهار ۹۷۶ نفر، تویسرکان ۱۰۱۹ نفر، رزن ۷۶۵ نفر، درگزین ۲۸۶ نفر، فامنین ۳۱۶ نفر، کبودراهنگ ۱۰۲۲ نفر، ملایر ۳۲۶۶ نفر، نهاوند ۲۲۹۷ نفر، همدان ۶۹۱۴ نفر و خارج از استان ۴۲۶ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه