Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری دستگاه قضایی ، دو کارخانه تعطیل در شهرک صنعتی مینودشت ، دوباره به چرخه تولید بازگشتند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان اظهار کرد: یکی از این کارخانه ها از 6 سال و دیگری از 2 سال پیش به علت مشکلات بانکی تعطیل بودند که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بخشی از این مشکلات رفع و خط تولید این کارخانه ها از امروز دوباره ، راه اندازی شد

هاشمیان افزود: با آغاز به کار این کارخانه ها فعلا 20 نفر مشغول به کار شدند که 7 نفر آنها از مددجویان زندان هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی استان افزود: مالک این کارخانه  هم از مددجویان زندان است که  با رای باز فعلا آزاد است .

هادی هاشمیان  با اشاره به این که بر اساس سند تحول قوه قضایی یکی از اولویت های ما سرکشی از واحدهای تولیدی و کمک به رفع موانع تولید است  افزود: پارسال 300 واحد تولیدی که در استانه مشکل جدی بودند با پیگیری های قضایی از حالت اضطرار خارج شدند و امسال هم برای کمک به  رونق  تولید 47 کارخانه تملک شده از سوی بانکها  ، نشست های متعددی با مدیران عامل بانکهای استان برگزار کردیم و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی از احیای این واحد ها به مردم اعلام کنیم .

گفتنی است؛ پارسال  7 کارخانه تعطیل با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ، دوباره رونق گرفتند و 236 کارگر سرکار  رفتند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل کردستان را شناسایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امروز در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار داشت: مدیران قضایی استان در سال‌جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال 1403 باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

وی بر تکریم مراجعان به دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سؤالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

حسینی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص تأکید کرد و یادآور شد: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه کردن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

انتهیا پیام/481/

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد