Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: نزدیک به ۹۰ مورد حادثه در سه ماهه اول سال جاری توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شد.

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» در این باره اظهار کرد: ارائه خدمات امدادی به ۳۲ حادثه جاده ای، ۹ حادثه شهری، ۱۲ حادثه کوهستان، پنج حادثه سیل و آبگرفتگی ، یک حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع ، ۲۵ مورد خدمات حضوری، دو حادثه صنعتی و کارگاهی، یک حادثه طوفان، دو حادثه دریایی و ساحلی و یک مورد مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمر استان در سه ماهه اول سال جاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این عملیات ها ۱۳۲۰ نفر دچار حادثه شدند که ۹۸ نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۶ نفر در خدمات حضوری ، ۲۸ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی ، ۱۷ نفر در حوادث شهری ، سه نفر در حوادث دریایی و ساحلی ، ۲۰ نفر در حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع ، ۱۱۰۰ نفر در حادثه طوفان، دو نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی ، ۲۶ نفر در حوادث کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

به گفته‌ی حرازی زاده، در همین راستا شش نفر به صورت سرپایی  خدمات مورد نیاز  خود را از عوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و هشت نفر از مصدومان حوادث مختلف با آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و البته براساس گزارش هلال احمر، عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده شش نفر در سه ماه گذشته اعلام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در مجموع ۱۲۱ تیم عملیاتی با حضور ۴۸۴ نفر نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ۴۶ دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی در عملیات های سه ماهه اول امسال در سطح استان مشارکت داشتند.

وی میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را ۱۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۱۱ دقیقه و ۵۴ ثانیه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده با اشاره به این که در طول این مدت هفت مورد عملیات رها سازی  توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر يزد جمعیت هلال احمر استان نفر در حوادث سه ماهه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل