Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا دوم تیر ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده امروز چهارشنبه، دوم تیر ماه 1400 در خصوص آخرین َآمار ابتلا به بیماری کووید-19 در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته از 250 نمونه برداری پاسخ 129 نفر مثبت اعلام شد، اظهار کرد: از این تعداد 54 بیمار مربوط به آبادان، 43 بیمار از خرمشهر و 22 بیمار از شادگان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه از 129 مورد جدید 97 بیمار به صورت سرپایی ویزیت شدند، گفت: 41 بیمار از آبادان، 37 بیمار از خرمشهر و 19 بیمار شادگان به صورت سرپایی ویزیت شدند و 13 بیمار از آبادان، 6 بیمار از خرمشهر و سه بیمار از شادگان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی کرونایی از خرمشهر داشتیم، افزود: طی شبانه روز گذشته 29 نفر بستری و 36 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر 190 نفر است.

مقام عالی بهداشت و درمان نوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۱۹۵ هزار و ۹۳۱ مورد بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۶۸ نفر بستری و ۹ هزار و ۹۶۷ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز سه شنبه، یکم تیر ماه 1400 می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 112 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 199 موارد مثبت کل بستری ها بوده است. لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ابتلا به بیماری دانشگاه علوم پزشکی پزشک علوم پزشکی بیمارستان وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر بیمارستان طالقانی آبادان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی آبادان دانشگاه علوم پزشکی آبادان تیر ماه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، در شهرستان آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی و در خرمشهر هزار و ۹۰۹ داوطلب با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر رقابت را آغاز کردند.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان