Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه توقیف وب سایت رسانه‌های زیرمجموعه صدا و سیما را مصداق تلاش سیستماتیک آمریکا برای مخدوش کردن‌ آزادی بیان و خاموش کردن صدای مستقل در فضای رسانه‌ای ارزیابی کرد.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در واکنش به توقیف وب‌سایت رسانه‌های ایرانی زیرمجموعه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، این اقدام را مصداق تلاش سیستماتیک ایالات متحده برای مخدوش کردن آزادی بیان در سطح جهانی و خاموش کردن صداهای مستقل در فضای رسانه‌ای دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده ادامه این استانداردهای دوگانه از سوی واشنگتن را شرم آور خواند و افزود: دولت فعلی ایالات‌ متحده دقیقا مسیر دولت قبلی آمریکا را ادامه داده که این سیاست نتیجه ای جز شکست مضاعف برای واشنگتن در پی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن رد این اقدام غیرقانونی و قلدرمابانه، از مجاری حقوقی موضوع را پیگیری خواهد کرد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، متن پیام علی بخشی زاده به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

برادر عزیز و جانباز گرانقدر جناب آقای محمدرحمان نظام اسلامی

درگذشت جانسوز همسر مکرمه‌تان را تسلیت می‌گویم، برای آن بانوی پرهیزگار و مومنه، رحمت‌ واسعه و رضوان الهی و برای تمامی بازماندگان و متعلقین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌ کنم.

علی بخشی زاده - معاون صدا 

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید