Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:29:55 GMT

هشدار استاندارد تهران درباره مصرف یک نوع سوسیس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۳۹۷۴

هشدار استاندارد تهران درباره مصرف یک نوع سوسیس

به گزارش  تابناک از اداره‌ کل استاندارد استان تهران،مدیرکل استاندارد تهران گفت: شهروندان از مصرف فرآورده سوسیس واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی دهکده پروتئین، به دلیل نقص بحرانی در آزمون‌های استاندارد، خودداری کنند.

 محمودرضا طاهری روز چهارشنبه در این باره تشریح کرد: آزمون میکروبی سوسیس ۹۰درصد مرغ این واحد با سری ساخت ۱۴۰۰۰۲۲۱، که در ۲ آزمایشگاه همکار استاندارد به صورت موازی انجام گرفت، در فاکتور کلستریدیوم، با میزان بسیار بالاتر از محدوده مجاز و مغایر با استاندارد تشخیص داده شد و در نتیجه غیراستاندارد اعلام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره بر ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد (الزام سازمان ملی استاندارد بر اطلاع‌رسانی عموم درخصوص مسائل مرتبط با ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی)، افزود: واحد تولیدی دهکده پروتئین پیش از این، برای فرآورده‌های خود شامل سوسیس ۸۱ الی ۹۰درصد گوشت مرغ و کالباس ۶۱ الی ۸۰ درصد گوشت مرغ و گوشت قرمز حاوی گوشت تکه‌ای، پروانه استاندارد از این اداره‌کل دریافت کرده‌ است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 دهکده پروتئین سوسیس شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم

بنا بر اعلام معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در بازرسی صورت گرفته از کارخانه های تولید سوسیس و کالباس در قم، ۶۰۰ کیلوگرم محصول فاسد و غیرمجاز کشف و معدوم شد.

 در این بازرسی‌ها همچنین خط تولید سه واحد تولید سوسیس کالباس به دلیل استفاده از مواد غیر مجاز پلمب شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد