Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@04:11:41 GMT

اصلی مساله در قوه قضائیه معیشت و اقتصاد است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۱۲۷

اصلی مساله در قوه قضائیه معیشت و اقتصاد است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: یکی از مبارک‌ترین کارهایی که در دو سال اخیر اتفاق افتاد این بود که یکی از روزهای هفته قوه قضائیه به تولید اختصاص یافت و امروز تمام مسئولان قوه قضائیه در سراسر کشور از کارخانجات و واحدهای تولیدی بازدید داشتند که امر مبارکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضائی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اصلی ترین مساله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضائیه در دو سال اخیر ورود برای رفع موانع و پشتیبانی داشته است و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: مشکلات عدیده ای بر سر راه تولید قرار دارد و در همین مدت با ۱۵۰۰ دستگاه تولیدی، بنگاه و کارخانه نشست داشته ایم و ورود کرده ایم و امیدواریم در دولت آینده حمایت‌ها رنگ و بوی بیشتری بگیرد.

عمرانی گفت: تولیدکننده اگر عاشق نباشد پای در این عرصه نمی‌گذارد.

کد خبر 5242850 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید عمرانی رونق تولید هفته قوه قضاییه معاون قضایی دادستان انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی محیط بان داوری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وضعیت معابر وزارت آموزش و پرورش کیفیت هوای تهران شهر تهران قوه قضاییه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و یکمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، ان شاء الله بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمی است.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرموده‌اند در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید فروتن باشید. امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند. رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند. امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 6096941

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند