Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:56:40 GMT

خریدی امن و مطمئن با وین ابزار

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۱۵۳

خریدی امن و مطمئن با وین ابزار

اصالت و تضمین کیفیت یکی از اولین ملاک ها برای خرید ابزارالات و لوازم صنعتی مورد نیاز در صنایع مختلف امروزی است. یکی از دغدغه اصلی صاحبان چنین کسب و کاری و یا تامین کنندگان ابزارالات، یافتن عرضه کننده ای با محصولاتی با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام وین ابزار، این شرکت دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید به صورت آنلاین و اینترنتی با تضمین کیفیت و قیمت ارزان و به دو صورت عمده و خرده که نیاز شما را رفع خواهد کرد.

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی وین ابزار

تمام ابزار های صنعتی که به صورت دستی به کار گرفته می شوند از بهترین برندهای سراسر جهان به صورت وارداتی در فروشگاه ما عرضه می شود. از جمله این افزار های ارائه شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرز انگشتی کارباید وسیله ای کوچک اما پر کاربرد

فرز انگشتی کارباید که از جنس تنگستن است بسیار شبیه به مته است اما یک فرق اساسی با آن در ظاهر دارد که سبب شده است تا عملکرد و کاربرد آن ها نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد. این قطعه بخش سری صافی دارد برعکس مته که به صورت تیز و برجسته در نظر گرفته شده است. این قطعه به توربین مجهز شده و وجود کربن بسیار مقاوم در آن سبب شده است تا در برابر شکستگی و خوردگی مقاوم باشد. ساختار طراحی آن ها به گونه ای است که قابلیت استفاده چندین باره از آن ها نیز وجود دارد. با توجه به متریال مرغوب به کار رفته در ساخت آن ها می توانید تا مدت ها به راحتی از آن ها استفاده نمایید.

کاربرد فرز انگشتی کارباید

 مهم ترین کاربرد آن برای براده برداری است. براده برداری در حوزه تراشکاری بیشتر به کار گرفته می شود. البته استفاده از آن در ساخت هواپیما، قطعات صنعتی، جوشکاری و ... نیز بسیار رایج است. استفاده از فرز انگشتی به صورت مکانیکی و دستی امکان پذیر است اما برای راحتی کار و در برخی موارد قطعات بزرگتر بر روی دستگاه فرز نیز قابل نصب می باشد. دستگاه فرز یا سی ان سی CNC را می توان یک دریل رومیزی بزرگ با سه محور حرکتی دانست که امکان براده برداری در دو زاویه عمودی و افقی را فراهم می کند. فرزها درجه سختی از بازه 40 الی 60 راکول دارند. درجه سختی 48 راکول آن بسیار محبوب و پر کاربرد است. 

کلمپ و شناخت کامل آن

کلمپ محصولی شبیه به انبر است. معمولا دارای یک یا دو فک متحرک است. به کلمپ، کلمپ متر نیز گفته می شود. اغلب دارای یک شاسی هستند که از طریق آن دهانه کلمپ باز یا بسته شده و سیسن حامل جریان بین دو سری آن قرار می گیرد. حال باید با برداشتن فشار از روی شاسی سبب بسته شدن دهانه آن شوید و سپس جریان اندازه گیری شده را از روی صفحه نمایش آن ببینید. وجود یک آهن ربا درون آن باعث ایجاد مدار مغناطیسی میشود که به دنبال آن جریان مورد اندازه گیری، قرار میگیرد. این محصول خود انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها از نظر اندازه و میزان جریانی که محاسبه می کنند، متفاوت است.

انواع کلمپ ها و مزیت استفاده از آن ها

استفاده از این ابزار دیجیتال باعث می شود تا دیگر نیازی به قطع کردن کابل نباشد و به راحتی به صورت غیر تماس میزان جریان را اندازه گیری کنید. امنیت آن بیشتر است و قابلیت اندازه گیری جریان های بسیار بالا را نیز دارد و همچنین نحوه استفاده از آن نیز بسیار ساده و راحت است. انواع کلمپ ها عبارتند از: کلمپ جریان ac، مولتی مترها، پاور کلمپی یا کلمپ های قدرت، کلمپ نشتی جریان و ... که متناسب با نیاز و حرفه خود می توانید آن ها را تهیه نمایید.

کاربرد کلمپ

همانطور که گفتیم کلمپ وسیله ای جهت اندازه گیری جریان کابل ها می باشد. تفاوتی ندارد که کابل مد نظر در چه صنفی به کار گرفته شود بدون قطع کردن آن می توان مقدار جریان عبوری از آن را مشاهده کرد. از این دستگاه به صورت دستی در مصارفی همانند: کارخانه ها، واحدهای تاسیساتی، پیمانکاران شرکت توزیع برق، بیمارستان، دانشگاه، کارگاه های آموزشی برق، آبکاری فلزات و ... استفاده می شود.

گیج توپی یا همان Plug Gauge

یکی از دیگر قطعاتی که در حوزه صنعت بسیار کاربرد دارد گیج ها هستند که انواع مختلفی دارند. گیج توپی یکی از انواع آن است که در معنای لغوی آن گیج دو شاخه می باشد. شکل ظاهری آن شبیه به یک وزنه کوچک است. این ابزار از امسبل قطعات استاندارد تولید شده است. بخش وزنه های ان نیز امکان جابه جایی و تعویض دارد و می توانید اندازه های مختلفی را برای آن متناسب با نیاز خود قرار دهید. با استفاده از این وسیله رزوه قطعات را میتوان کنترل کرد.

کاربرد گیج توپی

در هر حرفه ای که ایجاد شکاف و رزوه و ... وج داشته باشد جهت اندازه گیری آن ها ه گیج نیاز خواهید داشت. از رایج ترین کاربرد های آن اندازه گیری رزوه پیچ و مهره ها در ابزار و قالب سازی است. اگر این گیج درون قطعه گیر نکند، قطعه مورد نظر تایید خواهد بود و در غیر این صورت نیاز به بازسازی و رزوه کاری مجدد دارد.

خرید از وین ابزار

کسب اطلاعات قبل از خرید باعث می شود تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید. کارشناسان وین ابزار شما را قبل از خرید کاملا راهنمایی میکنند. کلیه محصولات به صصورت وارداتی عرضه می شود و بدون واسطه و با کم ترین سود در اختیار کاربران قرار داده می شود و قیمت بسیار ارزانی دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وين ابزار فروشگاه اینترنتی اندازه گیری وین ابزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!

ایسنا/همدان یک کارشناس تغذیه و رژیم‌درمانی از شادی و نشاط ایجاد شده بعد از خوردن فست‌فودها و در نهایت عوارض بی‌شمار استفاده از این خوشمزه‌های مضر سخن گفت.

آرزو کاوه‌ئی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه فست‌فودها گروهی از غذاها هستند که مشخصات خاصی دارند که متأسفانه اکثراً دارای ویژگی‌هایی به ضرر انسان است، اظهار کرد: معمولاً به علت قند و چربی بسیار زیاد، فست‌فودها کالری زیادی دارند و این امر سبب چاقی و اضافه‌وزن خواهد شد.

وی با اشاره بیماری فشارخون که به علت زیاد بودن سدیم و نمک بالای فست‌فودها در فرد ایجاد می‌شود، مطرح کرد: متأسفانه فست‌فودها فیبر بسیار کمی دارند در حالی‌که فیبر برای دستگاه مفید بوده و از چاقی و اضافه‌وزن پیشگیری می‌کند.

رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فست‌فودها به نسبت غذاهای سنتی و خانگی حجم بیشتری دارند و این امر سبب می‌شود انرژی بیشتری به نسبت نیاز شخص دریافت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معمولاً فست‌فودها به علت کالری زیادی که دارند و در کنار نوشابه و سس مورد استفاده قرار می‌گیرند، سبب چاقی و اضافه‌وزن می‌شوند.

وی تصریح کرد: چهار ماده غذایی نمک، شکر، کافئین و چربی که در فست‌فودها مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث ترشح دوپامین شده و همین امر سبب خوشحالی و رضایت در فرد می‌شود؛ در واقع شخص بعد از خوردن فست‌فود لذت و رضایتی کسب می‌کند که این امر سبب افزایش تمایل استفاده از این نوع موادغذایی می‌شود.

کاوه‌ئی با بیان اینکه استفاده بیش از اندازه از فست‌فودها سبب بیماری‌های گوارشی می‌شود، مطرح کرد: نوشابه‌ای که در کنار فست‌فود استفاده می‌شود به علت داشتن گاز، موجب تشدید بیماری گوارشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف بیش از اندازه از فست‌فود موجب افزایش احتمال ابتلا به بیماری دیابت و کبد چرب به علت نبود فیبر و سبوس و زیاد بودن قند و کالری می‌شود، مشکلات قلبی- عروقی را از دیگر مضرات استفاده بیش از اندازه از فست‌فودها دانست و یادآور شد: به مرور کمبود مواد مغذی در بدن به علت افزایش بیش از اندازه فست‌فودها ایجاد می‌شود.

این کارشناس تغذیه و رژیم‌درمانی بیان کرد: مصرف بیش از اندازه فست‌فودها سبب می‌شود تا ذائقه افراد به شوری عادت کند و در دیگر وعده‌های غذایی خود نیز نمک بیشتری مصرف کنند و همین زیاده‌روی در مصرف نمک، فشارخون افراد را افزایش می‌دهد و در نتیجه زمینه ابتلا به امراض قلبی- عروقی را فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه در غذاهای آماده و فست‌فودها اغلب کلسیم و املاح معدنی اندکی وجود دارد که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: کمبود املاح در کودکان، رشد آنها را مختل می‌کند، از طرفی نوشابه‌ای مصرفی در کنار فست‌فود، سبب کمبود کلسیم می‌شود.

کاوه‌ئی با اشاره به اینکه به علت آن‌که اغلب از مواد نگهدارنده در مواد اصلی فست‌فودها استفاده می‌شود، ویتامین C نمی‌تواند جذب بدن شود، گفت: برای جلوگیری از رشد کپک در سوسیس، کالباس و سایر مواد غذایی موجود در فست‌فودها، از مواد نگهدارنده و مواد افزودنی استفاده می‌شود که این امر موجب ایجاد حساسیت و ابتلا به انواع سرطان‌ها خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فست‌فودی که در منزل تهیه و طبخ می‌شود نیز به اندازه فست‌فودهای رستورانی مضر است؟ خاطرنشان کرد: این امر بستگی به نوع مواد مصرفی در تهیه فست‌فود خانگی دارد؛ به عنوان مثال اگر از مواد گیاهی، نان سبوس‌دار، گوشت سفید، گوشت کبابی و سیب‌زمینی تنوری استفاده شود، مضرات کمتری خواهد داشت.

این کارشناس تغذیه و رژیم‌درمانی در پایان توصیه کرد: افراد بهتر است در کنار فست‌فودها از آبمیوه طبیعی، سالاد کاهو  و کلم، سبزیجات و ... استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • کاربرد های پمپ آب
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف