Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه جلسه شورای تامین مسکن استان قزوین اظهار داشت: پروژه های اقدام ملی فرصتی است که به وسیله آن تعدادی زیادی از مردم استان قزوین صاحب خانه می شوند و برای تسهیل و تسریع روند تحویل مسکن به این افراد جلسات کمیته فرعی شورای تامین مسکن به صورت هفتگی و شورای تامین مسکن هم هر ۲ هفته یکبار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: البته در شورای تامین مسکن موضوعات کلی مربوط به مسکن استان قزوین پیگیری و بررسی می شود ولی محوریت و اولویت نخست این جلسه پروژه اقدام ملی مسکن است.

این مسوول گفت: در مرحله نخست، دوم و سوم فراخوان نزدیک به ۱۰ هزار نفر ثبت نام کرده که با توجه به آمار ارایه شده بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر واریز وجه اولیه را داشته اند.

وی ادامه داد: در فراخوان فاز چهارم ۱۷ هزار نفر ثبت نام داشته اند که واجدین شرایط را هشت هزار نفر اعلام کرده و برآورد شورای تامین مسکن استان قزوین این است که ۲ تا سه هزار نفر از این افراد واریز وجه داشته باشند.

فرخزاد اضافه کرد: مشکلات اجرایی این پروژه هم امروز مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات موجود در شهرداری ها، نظام مهندسی، بیمه، مالیات، بانک ها و سایر دستگاه ها با سرعت بیشتری حل و فصل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: در پروژه اقدام ملی یکهزار و ۲۰۰ واحد را به صورت مستقیم به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و یکهزار و ۳۰۰ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری شده و در کنار این ۲ نهاد ۸۰۰ واحد را نیز پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی انجام خواهد داد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین شورای تامین مسکن استان قزوین اقدام ملی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین