Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:33:04 GMT

واکسیناسیون دوز دوم کرونا در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۴۷۱۳

واکسیناسیون دوز دوم کرونا در مشهد آغاز شد

ایسنا/خراسان رضوی دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید-۱۹ در دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد گفت: محموله واکسن چینی سینوفارم به دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کار واکسیناسیون دوز دوم آغاز شده است.

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: محموله واکسن چینی سینوفارم که حدود ۱۰۰ هزار دوز است به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید و کار واکسیناسیون دوز دوم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فراخوان دریافت واکسن برای دوز دوم انجام شده است و از مردم خواهشمندیم بدون دریافت پیامک  از سمت دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت واکسن مراجعه نکنند.

محموله جدید واکسن «کووبرکت» در راه مشهد

رحیمی ادامه داد: علاوه بر محموله اخیر حدود ۲۰۰۰ عدد واکسن «کووایران برکت» به دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد رسید که این محموله برای واکسیناسیون عموم مردم استفاده خواهد شد.

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید-۱۹ در دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد گفت: به‌زودی محموله‌های دیگری از این‌ واکسن به مشهد خواهد رسید که گروه‌های شغلی و در معرض خطر نیز در فهرست استفاده از این‌ واکسن قرار خواهند گرفت، ضمن این که منتظر ابلاغ دستورالعمل مربوط هستیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم از نیمه تیرماه یا حداکثر هفته‌های پایانی آن کار تزریق گروه سنی بعدی بر اساس طبقه‌بندی یعنی افراد بالای ۶۵ سال آغاز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسن کرونا واکسیناسیون همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل