Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، نشست رسانه‌ای مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با حضور جلیل سامان کارگردان و رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده این سریال برگزار شد.

رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده سریال در ابتدای این نشست درباره ساخت فصل سوم سریال بیان کرد: روز گذشته جلسه‌ای طولانی در سیما فیلم با مجید امیرشاهی مدیرگروه فیلم و سریال سیمافیلم داشتم پیشنهاد رسمی فصل سوم را به ما دادند که برای پخش در ماه رمضان سال آینده به تولید برسانیم اما خیلی مشکلات برای انجامش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر | سریال «زیرخاکی»؛ سانسور در بازپخش، حذف گوهر خیراندیش و ساخت فصل دوم

وی ادامه داد: باید دید شدنی است و به ماه مبارک می‌رسد یا خیر و از لحاظ تعداد قسمت‌ها باید بررسی شود که اصلاً چگونه باشد. در نهایت تا پایان تیرماه جمع‌بندی کنیم و به سیمافیلم اعلام کنیم که فصل سوم ساخته خواهد شد یا خیر.

سامان نیز در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا تمایلی برای ساخت ادامه سریال دارد یا خیر؟ گفت: نظر من به نظر آقای نصیری‌نیا نزدیک است. در قصه هم مشخص است اما تعهدی برای ساخت فصل سوم نداریم. ممکن است تعهد اخلاقی به مخاطب داشته باشیم اما سازمانی نیست و همانطور که تهیه کننده گفت باید برسی شود و ببینیم می‌توان سریال را ساخت یا خیر.

وی اضافه کرد: آنچه برای من مهمتر است به عنوان نویسنده این است که باید قصه مرا خفت کند گلویم را بگیرد نه اینکه صرفاً سازمان بخواهد، بلکه باید نیازی درونی را حس کنم.

می‌خواستیم «نفس» را ادامه دهیم، اما…

نصیری‌نیا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ادامه پیدا نکردن سریال «نفس» یکی از سه گانه های جلیل سامان هم گفت: خود ما می‌دانستیم می‌خواهیم «نفس» را ادامه دهیم و انتقادات مختلفی هم بود اما شرایطش آن زمان در سازمان فراهم نشد.

جلیل سامان نیز در این زمینه عنوان کرد: الان ممکن است سازمان برای فصل بعدی «نفس» رغبت نشان دهد اما دیر شده و به نظر ما موضوع دستمالی شده است.

وی درباره رفتن سراغ کارگردانی یک کمدی بعد از سه‌گانه تاریخی خود توضیح داد: مردم غم و غصه‌ها و تراژدی‌های خود را دارند و خواستیم به سمت و سویی برویم که فارغ از مشکلاتشان حالشان خوب شود. ماجرای کرونا حال مردم را بد کرد و سعی کردیم با این سریال کمی حال مردم را بهتر کنیم و من به این دلیل به سمت طنز رفتم.

سامان تأکید کرد: از بازخوردهایی که از سریال «نفس» گرفتم، حس کردم شاید مخاطبان آن ریتم کند که باید برای داستان صبوری بیشتری کنند را نپسندند و خواستم خود را در کمدی محک بزنم.

سامان در بخش دیگر در پاسخ به سوالی درباره بلاهت شخصیت‌های ساواکی یا منافقین در سریال «زیرخاکی» عنوان کرد: من پیش از این با شدت و حدت به منافقین پرداخته‌ام اما در اینجا سریال طنز است و شخصیت‌ها همه گونه هستند، پخمه هم در بین آن‌ها هست. البته فکر کنید تعدادی ۲۰۰ نفری در یک جنگل جمع شوند و بخواهند برای ایران تصمیم‌گیری کنند این خود یک موقعیت طنز است!

فریبرز قرار نیست انقلابی شود

وی درباره تحول شخصیت فریبرز در قصه در صورت ساخت فصل بعد عنوان کرد: فریبرز اگر متحول شود باید دست از گنج‌خواهی بردارد و تحول او در همین حد است. او قرار نیست تبدیل شود به شخصیتی که آرپی‌جی بردارد و انقلابی شود وگرنه دیگر فریبرز باغبیشه نیست.

سامان در پاسخ به سوال دیگری درباره تکرار شدن برخی موقعیت‌های شخصیت فریبرز عنوان کرد: وقتی کار بی وقفه ساخته می‌شود، خطاها بیشتر می‌شود اما اگر زمان بیشتر داشتم شاید اینگونه نمی‌شد البته برخی تیکه کلام‌ها که چند باری تکرار شد را در مونتاژ درآوردیم. واقعیت تا حدی سلیقه‌ای است و حس کردم عده‌ای شخصیت را همین گونه دوست دارند یا عده‌ای دوست ندارند.

کد خبر 609747 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال جلیل سامان نصیری نیا ساخت فصل فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

مدت‌هاست که رضا عطاران در تلویزیون سریال جدیدی ندارد در حالی‌که برخی در فضای‌مجازی شایعاتی از حضور او را در این سریال مطرح می‌کنند اما کارگردان سریال به یک واقعیت اشاره کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی در راه آنتن تلویزیون است. سریالی که قرار بود جزو ویژه‌های عید نوروز باشد اما به هر حال بعد از «هفت سر اژدها» ابوالقاسم طالبی پخش خود را آغاز خواهد کرد. 

یکی از نکات جالب در قصه این سریال، نام خانواده «عطاران» و یکی از شخصیت‌های محوری داستان است که به او «رضا عطاران» گفته می‌شود. همین نکته باعث شد برخی در فضای‌مجازی از این تیتر استفاده کنند: «حضور رضا عطاران در سریال جدید تلویزیون». خبر در نوع خودش جالب اما این صفحات مجازی برای دیده شدنِ خودشان از این عناوین خبری استفاده می‌کنند وگرنه حقیقت چیز دیگری است. 

علی مشهدی به عنوان کارگردان سریال به خبرنگار تسنیم گفت: ماجرا از این قرار است که قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال 1402 رقم می‌خورد و به یک خانواده‌ای برمی‌گردد که نسل اندر نسل عطارند. به همین خاطر نام فامیلی‌اش «عطاران» شده، همچون کسی که به او آهنگر می‌گویند فامیلی‌اش «ی» نسبتی می‌گیرد و او را «آهنگری» می‌خوانند. 

آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»

وی در خصوص اینکه چرا نام پسر خانواده رضا عطاران گذاشته شده و آیا پایِ استفاده ابزاری از نام رضا عطارانِ بازیگر شناخته شده در میان است، تأکید کرد: شهرام قائدی نقش پدر را در خانواده عطاران بازی می‌کند، پریسا مقتدی همسرش و عرفان آصفی نقش پسر خانواده را با نام رضا عطاران بازی می‌کند. اصلاً هیچ استفاده ابزاری نشده حتی با وجود رفاقت و قرابت تنگاتنگ با رضا عطاران، از او اجازه گرفتم که نامِ کاراکترمان را رضا عطاران بگذاریم.

این کارگردان و نویسنده شاخص حوزه طنز در تلویزیون ابراز امیدواری کرد که تلویزیون بتواند در حوزه طنز بدرخشد و مخاطب را با خودش به دورانی ببرد که بهترین‌های طنز در تلویزیون کار می‌کردند و بسیاری از خیابان‌خلوت‌کن‌های تلویزیون جزو همین طنزها و کمدی‌های سیما بودند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!