Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:45:10 GMT

اسب‌های ورزشی همدان تعیین هویت شدند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۵۰۰۰

اسب‌های ورزشی همدان تعیین هویت شدند

"محمد فرزانه فر" روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح ۱۶۰ راس اسب در سطح استان همدان تعیین هویت و میکروچیپ گذاری ورزشی شدند.

وی اضافه کرد: این طرح با هماهنگی و حضور کارشناس معاونت فنی فدراسیون سوارکاری و مطابق با آخرین دستورالعمل و آیین نامه و پیرو مصوبات و تصریح قانون خدمات کشوری در این خصوص انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزانه فر خاطرنشان کرد: عملیات میکروچیپ گذاری اسب‌های موجود در باشگاههای سوارکاری و مجموعه‌های تولید و پرورش اسب شهرستان‌های همدان، اسدآباد، رزن و توابع این شهرستان‌ها در این مرحله و طی ۱۰ روز اجرایی شد.

دبیر هیات سوارکاری همدان خاطرنشان کرد: در این مرحله اسب‌های نژاد عرب خون خارجی و عرب خالص ایرانی، فلات ایران، دو خون، نژاد ترکمن و اسبهای ورزشی تولید داخلی با نژادهای معتبر اروپایی استان شناسایی و میکروچیپ گذاری ورزشی شدند.

وی با برشمردن اهمیت این طرح برای مالکین و تولید کنندگان اسب‌ها گفت: ثبت اطلاعات و تعیین نژاد و تبار اسبهای ورزشی می‌تواند در روند اصلاح نژاد و بهبود تولیدات داخلی اسب‌ها نقش بسزایی را ایفا کند، ضمن اینکه داشتن شناسه ورزشی معتبر صادره از سوی معاونت فنی فدراسیون سوارکاری جهت شرکت در مسابقات ورزشی و یا رویدادهای سوارکاری الزامی است.

فرزانه فر به ضرورت همکاری مالکین اسبها اشاره کرد و گفت: باید در زمان ارایه درخواست میکروچیپ گذاری تمامی مدارک هویتی اسب مورد نظر از زمان تولید تا بدو تولد، اطلاعات مادر و پدر اسب در سامانه معاونت فنی فدراسیون سوارکاری ثبت شود و این موضوع هم در زمان تولید و هم در زمان خرید و فروش اسب‌ها مدنظر علاقمندان، مالکین و مدیران مراکز تولید و پرورش دهندگان بوده باشد و در غیر اینصورت دچار چالش جدی شده و امکان ارایه خدمات و میکروچیپ گذاری و به تبع شرکت در مسابقات و رویدادها نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:  یکی از چالش‌های پیش رو وجود میکروچیپ‌های متفرقه برای تعدادی از اسبها است که باید با مراجعه به معاونت فنی و ارائه مدارک، شماره میکروچیپ هویتی اسب در سامانه ثبت و تایید، سپس مدارک بررسی و تایید نهایی شود.

همدان یکی از قطب‌های اصلی سوارکاری کشور است.

برچسب‌ها ترکمن همدان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکمن همدان فدراسیون سوارکاری ترکمن همدان فدراسیون سوارکاری فدراسیون سوارکاری میکروچیپ گذاری معاونت فنی اسب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر