Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان نشستی را با گزینه های احتمالی حضور در هیات مدیره استقلال برگزار کرد.

به گزارش مشرق، بعد از استعفای ۳ نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مجمع این باشگاه عصر امروز با حضور مسعود سلطانی فر برگزار و در این جلسه اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه مشخص شدند.

طبق پیگیری ها جدایی مهدی عبدیان و حجت نظری از هیات مدیره باشگاه استقلال تقریبا قطعی شده و مسعود سلطانی فر با نفراتی چون اصغر ملکیان مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان، داریوش دلفانی عضو سابق هیات مدیره فولاد خوزستان و شاهین بوشهر، پرویز مظلومی سرمربی و سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال، نشستی را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که هم اکنون در حال برگزاری است در صورت توافق رئیس مجمع باشگاه استقلال با گزینه های جدید آنها به عنوان  اعضای جدید هیات مدیره معرفی خواهند شد. ظاهرا قرار است احمد مددی هم به عنوان عضو هیات مدیره و هم در سمت مدیرعامل این باشگاه به کار خود ادامه بدهد. حمیدرضا آصفی هم که پیش از این در جمع اعضای هیات مدیره بود ظاهرا قرار است در سمت خود باقی بماند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر هیات مدیره استعفا وزیر ورزش و جوانان پرویز مظلومی استقلال هیئت مدیره استقلال باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟