Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رحیمی‌روشن ظهر امروز در مراسمی به مناسبت سالروز بسیج اساتید در دانشگاه بوعلی همدان اظهار کرد: بسیج اساتید به عنوان یکی از اقشار چندگانه بسیج جایگاهی است که نخبگانی در آن جمع شدند و می‌توانند موثرترین قشر مستضعفین کشور باشند.

وی با بیان اینکه امروز ماموریت قشر بسیج تغییر یافته و در انتخابات دیدیم چگونه عرصه جنگ تغییر یافته است گفت: بعد از ۴۰ سال گذشته مهمترین دولت انقلابی پای کار آمد که امیدواریم منشأ اثرات خیری باشد که این مهم قطعا نقش بسیج را سنگین‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه نتایج انتخابات ۱۴۰۰ آغاز راه است گفت: به طور معمول در هر کشوری ۲۵ تا ۳۰ درصد افراد رای نمی‌دهند و این دروغ است که در کشوری صد درصد پای صندوق‌های رای بیایند.

وی افزود: حضور صد درصدی زمانی محقق می‌شود که نه شرایط انتخابات باشد و نه رفراندومی، برخی از حکومت‌های دیکتاتوری مانند صدام و دیگران این شیوه را برگزار می‌کردند و با حضور صد درصد به صدام «نَعم» گفتند اما دو هفته بعد از اینکه متفقین حمله کردند هیچ کدام از آن صد درصد وجود نداشت که از صدام دفاع شود.

رحیمی‌روشن با اشاره به اینکه در نخستین رفراندوم بعد از انقلاب اسلامی ۸۵ درصد شرکت کردند که ۹۸.۲ درصد از این تعداد رای موافق دادند و این بالاترین میزان بود عنوان کرد:‌ به طور سنتی تا ۳۰ درصد افراد در انتخابات شرکت نمی‌کنند، یا حوصله ندارند یا بی‌تفاوت‌اند یا نتیجه برای آنها مهم نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به انتخابات اخیر معاون وزارت بهداشت در توئیتی گفت «ما نتوانستیم از ۱۰ میلیون نفر از افراد خاص یعنی بیماران، سالمندان و... رای‌گیری کنیم» گفت: از آن جا که مسوولان اجرایی بستر لازم را آماده نکرده بودند؛ در برخی از استان‌ها راگیری از ساعت ۱۰ یا ۱۱ شروع شد و در بسیاری از حوزه‌ها نوعی بی‌خیالی وجود داشت که یعنی هر چه می‌شود، بشود!

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان با اشاره به اینکه نسبت به انتخابات گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد افراد شرکت نکردند و باید بدانیم در این هشت سال چه کار کردیم که آنها شرکت نکردند افزود: البته مردم با وجود نارضایتی‌ها پای صندوق‌های رای حضور یافتند و روسیاهی به برخی‌ ماند که خواسته و ناخواسته در کنار منافقین و جریانات تجزیه‌طلب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ۱۹۹۶ در آمریکا ۴۹ درصد مردم شرکت کردند و آقای کلینتون با ۵۰ درصد رای آورد و کسی هم اعتراض نکرد و نه جای اعتراض داشت افزود: هیچ کجای دنیا وجود ندارد که بگویند از جمعیت واجد شرایط همه آنها باید شرکت کنند یا درصد مشخص شود.

رحیمی‌روشن افزود: در انتخابات با وجود هجمه‌های بسیار دشمن ۴۸.۷ درصد مردم پای صندوق‌های رای حضور یافتند که اگر مسوولان همت می‌کردند بالای ۵۵ درصد می‌‌آمدند چون طبق صحبت معاون وزیر بهداشت ۱۰ میلیون نفر نتوانستند رای دهند و عدم برگزاری به موقع انتخابات، درصد آمار را کم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه معتقدم سواد رسانه‌ای مردم بالا رفته و رئیس جمهور منتخب با وعده غیرواقع رای جمع نکرد افزود:‌ مردم می‌دانند برای مبارزه با فساد آب را باید از سرچشمه مهار کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه همه آنهایی که رای دادند نشان دادند کنشگر سیاسی هستند و یک کنشگر سیاسی با صندوق رای قهر نمی‌کند افزود:‌ در این انتخابات سلبریتی‌ها نقشی نداشتند، ضمن اینکه مردم به شخصیت گمنامی رای ندادند، به کسی رای دادند که عملکرد او و هجمه علیه او را دیده بودند.

احد امیری؛ مسوول بسیج ادارات سپاه همدان نیز با بیان اینکه خداوند را شاکریم تا به امروز تفکری از دشمن در سرزمین ایران پیاده نشده که به برکت حضور مردمانی است که جبهه‌ای عمل می‌کنند اظهار کرد:  عالی‌ترین سطح مشارکت زیبا، معنادار و به موقع در انتخابات اخیر اتفاق افتاد و ما قدردان مردم کشورمان هستیم.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اساتید صد درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر