Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در مراسمی با حضورحاج حسین لعلی و کبود تبار رئیس و خزانه دار اتاق اصناف شهرستان بابل از هادی سیفی قهرمان کیک بوکسینگ مسابقات بین المللی کشور آذربایجان تجلیل شد.   
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف  شهرستان بابل ، در این مراسم رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بپاس زحمات هادی سیفی در عرصه ورزش تقدیرنامه ای به ایشان اهداء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
درمتن تقدیرنامه اهدایی  رئیس اتاق اصناف به هادی سیفی  چنین آمده است:            
برادربزرگوار جناب آقای هادی سیفی
تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهداست .  اندیشه خلاق و فکر کارآمد در گرو داشتن جسم سالم و با نشاط است .  جسم سالمی که می تواند با غلبه بر سستی ها بعنوان یک عضو فعال، نقش موثری در پشبرد و پیشرفت اهداف یک سازمان ایفا نماید.  بدینوسیله کسب مدال طلای مسابقات آزاد بین المللی رشته ورزشی کیک بوکسینگ کشور آذربایجان را به جنابعالی تبریک عرض نموده و به پاسداشت این مهم، این تقدیرنامه  تقدیم حضورتان می گردد .  از خداوند متعال اراده ای راسخ و عزمی استوار در میادین ورزشی و ملی جهت پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی مسالت دارم         .
حسین لعلی         
رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل    
لازم به یادآوری است آقای هادی سیفی از فعالان عرصه بازار می باشند و با چندین اتحادیه صنفی شهرستان بابل همکاری داشته و دارند این ورزشکار با اخلاق تاکنون ضمن کسب چند عناوین کشوری و بین المللی ، شاگردان بسیاری در ورزش کیک بوکسینگ تربیت نموده و بیش از 10 ورزشکار جوان تربیت شده این قهرمان ، در عرصه های کشوری و بین المللی مدالهای رنگارنگی کسب کرده اند. رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل بپاس زحمات هادی سیفی در کسب عناوین قهرمانی و تربیت شاگردان در این رشته، با اهدای تقدیرنامه از زحمات این عزیزدر عرصه ورزش تجلیل نمود .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجلیل رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل از قهرمان کیک بوکسینگ اتاق اصناف شهرستان بابل رئیس اتاق اصناف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفدریان از کارکنان سازمان آتش نشانی اصفهان، دارنده ۲۴ مدال در رشته یخ نوردی است که ۱۲ مدال از این مجموعه، در مسابقات جهانی به دست آمده است.

به پاس موفقیت‌های اخیر این ورزشکار اصفهانی در مسابقات بین المللی از وی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تجلیل شد.

محمدرضا صفدریان در صحن علنی شورا با تقدیر از مدیریت شهری اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره اخیر نگاه ویژه‌ای به حضور بنده در مسابقات بین المللی داشته است و پیگیری‌های مؤثری در خصوص شرایط و اعزام من صورت گرفته است.

وی با تشکر از همکاری‌های سازمان آتش نشانی گفت: در سال‌های اخیر به بیش از ۶۰ رویداد بین المللی اعزام شدم که آقای ستایش مربی من و از هیمالیانوردان اصفهانی، نقش مؤثری در موفقیت‌های بنده داشت.

این قهرمان یخ نوردی جهان با بیان اینکه من یک سرباز کوچک از میلیون‌ها جوان ایرانی هستم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم، گفت: چند سال پیش تلاش کردیم یک پارک برفی در اصفهان ایجاد کنیم، اما کیش در این حوزه گوی سبقت را از اصفهان ربود و در ماه هزاران نفر از این پارک بازدید می‌کنند.

وی افزود: ایجاد این پارک برفی سرمایه بسیار زیادی نیاز ندارد و می‌توانیم چنین پارکی را به عنوان یک جاذبه ورزشی و تفریحی در اصفهان ایجاد کنیم.

مقدس زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: محمدرضا صفدریان از ارزش‌های شهرداری اصفهان است و افتخاری برای اصفهان و ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: او بارها پرچم کشور را در سراسر جهان به اهتزاز درآورده و این یک افتخار بزرگ برای ما به شمار می‌رود.

کد خبر 6097194

دیگر خبرها

  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر