Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه گفت: اگر چنانچه که می گویند اقتصاد ما اقتصاد مریض است، اگر یک مریض را ببرند پیش طبیب اولین کارش این است که تشخیص دهد که مرض چیست؟

قدس آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان که بعد از ظهر امروز در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد، گفت: بحث اقتصاد و تولید داخلی امر مهمی است و همه از جمله مقام معظم رهبری به این امر تاکید دارند زیرا  مساله اقتصاد و رفع موانع تولید مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید در این تراز سیاست گذاری کنیم.

وی افزود: اگر چنانچه که می گویند اقتصاد ما اقتصاد مریض است، اگر یک مریض را ببرند پیش طبیب اولین کارش این است که تشخیص دهد که مرض چیست؟ اگر درست تشخیص ندهد آیا می تواند برای درد  نسخه لازم  بنویسد،  نمی تواند. اگر می گوییم اقتصاد ما مریض است بهترینش شما هستید که در میدان هستید و بنشینید و بگویید این مریضی چیست و بعد یک نسخه صحیح بنویسید.

وی افزود: برخی از مریضی ها نیاز به جراحی دارد و ممکن است مریض به حالت فلج شدن برود پس باید اولویت ها را تشخیص دهیم و اول آن را اصلاح کنیم.  حال نسخه را نوشتیم آیا کافی است؛ خیر  باید دارویش را تهیه کنیم و نیاز به مساعدت همه را دارد. باید واقع بین باشیم.

محسنی اژه ای ادامه داد: باید راهکاری در این نشست‌ها پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: چقدر رهبری تاکید کردند و  خود منتخب مردم چقدر صحبت کرد که ما باید اولویتمان تولید و جهش تولید و حمایت از تولید  است و حاج آقا رییسی به دولت رفتند. مشکل ما ساختار بانکی و صندوق توسعه و قوانین و مقررات پیچیده و ۷۰ خوان و خدایی نکرده گیردادن های بی موقع و رقابت ها و سوءاستفاده از قدرت به نفع یک شخص یا جریان و... است که وجود دارد و این مطالبات را آقای رییسی گفتند و امروز هم تاکید کردند. گسترش و تامین چتر حمایتی از تولید و رفع موانع تولید در اولویت قوه قضاییه است. اگر من بودم و در سمت دیگری بودم  شما مطالبه کنید. هم دولت مصمم است و هم ریاست مجلس دکتر قالیباف و هیات رییسه و بسیاری از نمایندگان هم یکی از اولویت هایشان همین است.  باید یک کارگروه در این زمینه تشکیل شود.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه فعالان اقتصادی بیماری اقتصاد اقتصاد ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 

فرماندار هشترود در بازدید از شرکت آرد هشترود به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: نشان ملی اقتصاد مقاومتی به خاطر فعالیت‌های این شرکت بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شد و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

 قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

وی گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان