Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: کشتی گیران ایران ۲ تورنمنت گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شسرایط تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: وضعیت تیم ملی کشتی خدا را شکر خوب است و هفتمین روز از سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی برای حضور در المپیک توکیو در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاقی درباره برنامه های تیم ملی بیان کرد: هفته گذشته ۲ تورنمنت مهم را پشت سر گذاشتیم و در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برای مسابقات المپیک را اعزام کردیم که مدعیان به فینال مسابقات رسیدند و نتایج در جام لهستان و البته ترکیه قابل قبول بود. در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه پایان تیم ۱۵ نفره ایران که در ۸ وزن شرکت کرده بود، توسط سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری و رامین طاهری در اوزان ۵۵، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا، پویا دادمرز و حسین اسدی در اوزان ۵۵ و ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره و میثم دلخانی و امین کاویانی نژاد در اوزان ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. در مسابقات ترکیه هم عنوان سوم را کسب کردیم. نفرات ملی پوش برای مسابقات المپیک انتخاب شده اند و امیدواریم خوش بدرخشند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، گفت: در تورنمنت هایی که حضور پیدا کرده ایم از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط قابل قبولی داشتیم و در فاز پرفشار تمرینی هستیم. امیدواریم در روزهای المپیک کشتی گیران شرایط بسیار مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟