Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، دومین کنفرانس برلین با محور لیبی تحت نظارت سازمان ملل و آلمان و نیز با حضور بازیگران بین‌المللی هم اکنون آغاز شد.

عبدالحمید دبیبه، نخست‌وزیر لیبی در کنفرانس برلین در سخنانی اعلام کرد که مسائل امنیتی در کشورش به دلیل حضور شبه‌نظامیان خارجی با بی‌ثباتی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر لیبی در ادامه اضافه کرد که در خصوص روند سیاسی به دلیل حضور عناصر تروریستی و نیروهای نظامی در جنوب کشور و برخی مناطق دیگر نگرانی هایی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزرای امور خارجه کشورهای روسیه، چین، آمریکا، ترکیه و مصر برای حضور در کنفرانس برلین به این شهر رفتند. این دومین جلسه برای بحث و گفتگو درباره وضعیت لیبی است.

همچنین در گفتگوهای قبلی که ژانویه سال گذشته (۲۰۲۰) برگزار شد، طرف‌های گفتگو خواستار خروج نظامیان و مهمات خارجی از لیبی شده بودند. طبق آخرین اطلاعات سازمان ملل متحد، همچنان تعداد ۲۰ هزار نفر از نظامیان خارجی در لیبی حضور دارند.

پیشتر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل با ارائه گزارشی به شورای امنیت گفته بود که تعداد نظامیان خارجی یا فعالیت آنها در لیبی به خصوص در مرکز این کشور کاهش نیافته است.

کشور لیبی از سال ۲۰۱۱ میلادی در پی سقوط «معمر قذافی» دیکتاتور سابق این کشور، درگیر جنگ داخلی شده است.

کد خبر 5242954

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالحمید دبیبه برلین لیبی ایالات متحده امریکا ایران رژیم صهیونیستی فلسطین عراق سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 روسیه افغانستان برجام عربستان سعودی ترکیه جنبش حماس مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!