Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه وزارت آموزش و پرورش، این توافقنامه به امضای علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز رسید.

بر این اساس؛ شناسایی دانش آموزان مستعد و برتر در حوزه های علمی، پژوهشی و مهارتی و تشویق آن ها از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز در قالب هدایای مادی و معنوی به دانش آموزان برگزیده، موضوع این توافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این توافق نامه؛ ترویج فرهنگ علم آموزی و تجلیل از مقام علم و عالمان، ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای تلاش بیشتر در زمینه اعتلای علمی و فرهنگی کشور و آشنایی دانش آموزان با سنت حسنه وقف و آثار آن در جامعه از اهداف این توافق نامه است.

شناسایی دانش آموزان واجد شرایط، معرفی جایزه بنیاد البرز به دانش آموزان، اطلاع رسانی و ارائه فراخوان و ثبت نام دانش آموزان، تشکیل کمیته همکاری مشترک و ... از جمله تعهدات آموزش و پرورش در این توافق نامه است.

همچنین؛ پرهیز از فعالیت های انتفاعی و تبلیغات اقتصادی، پشتیبانی از سامانه ارتباطی و ثبت نام از دانش آموزان داوطلب، تامین جوایز دانش آموزان و ... از جمله تعهدات بنیاد فرهنگی البرز در این توافق نامه است.

مدت اجرای این توافق نامه ۴سال است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ با سرمایه مرحوم حسینعلی البرز تأسیس شد.

سیاست های این بنیاد به این شکل عنوان شده است:  معرفی نقش و جایگاه بنیاد ازنظر شان و اهمیت، شناسایی نخبگان و ارتباط مستمر با آنان، اجرای اهداف بنیاد در سطح ملی و فراملی

،توسعه اموال منقول و غیر منقول،کسب رضایتمندی مشتریان بطوریکه در مقایسه با همنوع بی نظیر باشد،انتشار عملکرد بنیاد در سطح ملی و فراملی،ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان، مشاوره با اشخاص حقیقی و حقوقی و بخش های خصوصی و دولتی جهت ارتقاء وضع موجود.

برچسب‌ها البرز وزارت آموزش و پرورش علیرضا کمرئی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز وزارت آموزش و پرورش علیرضا کمرئی البرز وزارت آموزش و پرورش علیرضا کمرئی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بنیاد فرهنگی البرز توافق نامه آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم