Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:19:35 GMT

کسبه برتر شهرری تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۵۸۹۹

کسبه برتر شهرری تجلیل شدند

گروه استان‌ها - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: صنوف همواره پای‌کار بودند و همکاری ویژه‌ای با اتاق‌ اصناف دارند اما در شرایط سخت اقتصادی نتوانستیم آن‌گونه که شایسته بود مشکلات را برطرف کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی عصر امروز در آیین گرامیداشت روز اصناف با اشاره به همراهی همیشگی صنوف در تمامی دوره‌ها و ضمن تبریک روز اصناف اظهار داشت: در ایام مقابله با کرونا محدودیت‌های بسیاری برای اصناف ایجاد شد اما در شرایط سخت اقتصادی نتوانستیم آن‌گونه که شایسته بود مشکلات این قشر را برطرف کنیم؛ اما همچنان شاهد همکاری خوب صنوف شهرستان ری بودیم و به دلیل همراهی خوب کسبه در تعطیلات کرونایی قدردان آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموعه فرمانداری شهرستان ری تلاش‌های زیادی برای تغییر گروه‌بندی‌های شغلی جهت فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفت و شاهد تغییراتی در نحوه فعالیت برخی مشاغل در دوران تعطیلات کرونایی بودیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: مجموعه اتاق اصناف شهرستان ری به‌واسطه رویکرد جدید و تعامل با ادارات، موجب همکاری همه‌جانبه با دستگاه‌های حاکمیتی در زمینه رفع مشکلات و معضلات صنوف شده است.

توکلی تصریح کرد: اصناف جزو اقشار مهم کشور محسوب می‌شوند و برای پیشبرد اهداف در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تأثیر بسزایی دارند.

وی ادامه داد: اصناف شهرستان ری از دیرباز در رفع فراز و نشیب‌های جامعه مشارکت داشته و همواره با ارتباط دوسویه با دستگاه‌های اجرایی، در عرصه‌های مختلف کشور نقش‌آفرین هستند که باید تلاش کنیم این ارتباط روزبه‌روز تقویت شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ابراز داشت: سال گذشته در راستای تحقق شعار سال با همکاری واحدهای تولیدی و کسبه شهرستان ری شاهد ایجاد 228 درصدی اشتغال در شهرستان و کسب رتبه برتر در استان تهران بودیم و همه باید تلاش کنیم که امسال نیز ضمن تحقق شعار "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" در حوزه‌های تولید و اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان ری رقم بخورد.

توکلی افزود: در گذشته عمده شهرک‌های صنفی و صنعتی در شهرستان ری ایجادشده بود اما توجهی به مردم این شهرستان نداشتند و اغلب از خارج از شهرستان اقدام به سرمایه‌گذاری و جذب نیرو می‌شد اما در مدت اخیر تلاش کردیم که با ایجاد هر شغل در ری ابتدا ظرفیتی برای شهرستان ری ایجاد شود و هر مجموعه‌ای که شروع به فعالیت می‌کند باید ظرفیتی را برای شهرستان ری ایجاد کند و در کنار آن به پیوست‌های زیست‌محیطی نیز توجه شود.

وی تأکید کرد: مشکلات اصناف ری در حوزه صنوف در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری مطرح و از سوی مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات تلاش می‌شود و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، مشکلات اصناف را تا حد توان برطرف کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به بازگشایی دفاتر نمایندگی اتاق اصناف در بخش‌های شهرستان گفت: در شهرستان ری به‌واسطه گستردگی باید به‌گونه‌ای عمل شود که کسبه در دورترین نقاط شهرستان نیز موردتوجه باشند و مورد رصد قرار بگیرند زیرا که دوره از مرکز شهرستان در برخی موارد امکان پیوستگی صنوف واقع در حوزه سرزمینی ری را در شهرستان‌های مجاور ایجاد می‌کند.

انتظار 10 ساله مردم ایلام برای انتقال صنوف آلاینده/ 200 واحد صنفی تا پاییز امسال به خارج از شهر منتقل می‌شودشکایت یک ناشر به صدور عوارض غیرقانونی تابلو برای صنوففعالیت تمامی صنوف بندرعباس از روز پنجشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود

در ادامه حجت‌الاسلام عامری مسئول امور مساجد شهرستان ری با اشاره به نقش مؤثر اصناف در پیروزی انقلاب و تداوم آن اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی کسبه دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و می‌توانند عاملی برای انتشار معارف دینی باشند و یکی از اقشار بزرگی که در تمامی بحران‌ها به داد دولت و ملت رسیده است اصناف هستند که با ورود خود به عرصه میدان توانستند جنگ را مدیریت کنند.

وی تأکید کرد: تجلیل از کسبه نمونه که با انصاف خود باری از دوش مردم بر می‌دارند در این روزها که به مناسبت اصناف نام‌گذاری شده بسیار مهم و ضروری است.

در پایان این مراسم به همت شورایاری محله استخر شهرری از کسبه با انصاف و برتر محله تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد فرماندار ویژه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند