Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: تاثیر تربیتی اساتید در سطح دانشگاه ها، به طور قطع می تواند زمینه ایجاد جامعه سالمی را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۲ تیر) در  دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه فرهنگیان ایلام، با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت روز بسیج اساتید، اظهار کرد: آثار اعمال انسان در این دنیا و برای آخرت ثبت می شود و برای مدت های طولانی حتی بعد از مرگ انسان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه کار اساتید دانشگاه انجام می دهند که آثار آن در دنیا باقی می ماند و کار شما، کار تربیت افراد است، نقش تربیتی که شما اساتید دارید بسیار ارزشمند و نقش ماندگاری است که صدقه جاریه پر اثر در سرنوشت انسان ها و جامعه است، هر چه انسان تلاش کند که این نقش مثبت ایفا کند، موجب پیشرفت جامعه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جایگاه تربیت اساتید و نوع برخورد آنان با دانشجویان اثر تربیتی و فرهنگی بر دانشجویان دارد، ابراز کرد: تاثیر تربیتی اساتید در سطح دانشگاه ها، به طور قطع می تواند زمینه ایجاد جامعه سالمی را فراهم کند و در تاثیرگذاری فرهنگی بسیار موثر است، ما در برابر مسئولیتی که خداوند به ما ارزانی داشته است مسئول هستیم.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه دانشگاه به بدنه و ساختمان آن نیست بلکه به تربیت خروجی آن است، خاطرنشان کرد: هر چه تربیت خروجی دانشگاه ها مطابق با آموزه های دین مبین اسلام باشد، در تحقق جامعه اسلامی موفق تر خواهیم بود.

 

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشجویان تربیت دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال

دریافت 13 MB

"دانشگاه کلمبیا با وال‌استریت و شرکت‌های اسلحه‌سازی حامی اسرائیل دارای روابط اقتصادی نزدیک است و دانشجویان و اساتید اخراج فرصت ادامه تحصیل در دیگر دانشگاه‌ها و ورود به بازار کار از دست می‌دهند."

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد