Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله عابدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در ۶ سفری که به گلستان داشتند توانستند بخشی از نیازهای توسعه ای استان را عملیاتی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: اعتبار ابلاغی گلستان در سال ۹۹ دو هزار و ۱۷ میلیارد تومان بود که هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان به استان تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین سه هزار و ۳۰۷ میلیارد تومان مجموع اعتبار ابلاغی ملی، استانی و غیره بود که ۹۱۳ میلیارد تومان تاکنون ابلاغ شده است.

عابدی در خصوص اقدامات انجام شده، گفت: در سند آمایش استان اهداف بنیادین توسعه در محورهای گوناگون پیش بینی شده است و در آن و به زیرساخت ها و اشتغال استان توجه شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در حوزه تخت های بیمارستانی از ابتدای دولت تاکنون حدود ۷۰۰ تخت افتتاح شده و هزار و ۲۰۰ تخت دیگر هم در دست اقدام است که برای آنها در بودجه امسال ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: با همراهی نمایندگان استان در مجلس برخی از پروژه های سلامت و سدسازی شامل بیمارستان جایگزین طالقانی گرگان، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس و سد میرداماد، ردیف اعتباری گرفتند.

عابدی با بیان اینکه اعتبارات بخش سلامت گلستان ۱۶۰ میلیارد تومان بوده، گفت: در حوزه کشاورزی هم اقدامات خوبی انجام شد که می توان به زهکشی اراضی کشاورزی شمال استان اشاره کرد که برای آن در سال جاری ۲۸۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با اشاره تأمین اعتبار سد نرماب مینودشت هم گفت: با افتتاح این سد بیش از ۵۵۰ هزار نفر از آب شرب بهره مند می شوند و باید برای تکمیل زیرساخت انتقال آب هم برنامه ریزی شود.

عابدی همچنین به وضعیت خلیج گرگان اشاره کرد و افزود: اگر اقدام عاجلی برای احیا و علاج بخشی خلیج انجام نشود مشکلات زیست محیطی فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 5242968

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خلیج گرگان انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات شورای شهر عکس استانها سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا دهه کرامت انتخابات ایلام میلیارد تومان رئیس سازمان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در نشست امروز شورای کشاورزی استان از سایت مدیریت ستاد گیاهان دارویی به نشانی نشانی www.herbalplant.ir رونمایی شد.
دهقان پور رئیس جهاد کشاورزی فارس گفت: رونمایی از این سایت سبب می‌شود اطلاعات تولید و فراوری گیاهان دارویی و میزان کشت و محل کشت آن‌ها برای سرمایه گذاران مشخص می‌شود.
فارس با داشتن بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی زیر کشت گیاهان دارویی تولید بیش از نیمی از گیاهان دارویی کشور را در سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص داد.
در این نشست همچنین برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی علاوه بر اعتبارات ملی، بودجه استانی هم در نظر گرفته شد استاندار فارس در این نشست بر علمی‌تر شدن تولید و بهره‌برداری محصولات حوزه کشاورزی تاکید کرد و از متولیان خواست در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی از هوش مصنوعی استفاده کنند.
دکتر ایمانیه استاندار فارس  هم در این نشست بر علمی‌تر شدن تولید و بهره‌برداری محصولات حوزه کشاورزی تاکید کرد و از متولیان خواست در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی از هوش مصنوعی استفاده کنند.
 در این نشست همچنین برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی علاوه بر اعتبارات ملی بودجه استانی در نظر گرفته شد.
حل مشکل کاهش سهم سوخت ادوات کشاورزی و تلاش برای پیشگیری از پیشروی ملخ‌های مراکشی در مزارع و باغ‌های فارس از دیگر مباحث مطرح شده در شورای کشاورزی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان