Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:29:28 GMT

کلین شیت ارزشمند حامد لک

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۶۳۳۴

در حالی که خیلی ها پیش بینی می کردند غیبت رادوشوویچ ممکن است در بازی حامد لک اثر بگذارد اما او در بازی با تراکتور عملکرد خوبی داشت

حامد لک در بازی سوپرجام موفق به کلین شیت شد.

به گزارش طرفداری، بسیاری از اهالی فوتبال پیش بینی می کردند غیبت رادوشوویچ می تواند روی عملکرد حامد لک تاثیر گذاشته و این دروازه بان را از نظر روحی به گونه ای تحت تاثیر قرار دهد اما در نهایت حامد لک با توصیه های داوود فنایی مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشت و به گونه ای ظاهر شد که سرخ پوشان با کلین شیت جام را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در بازی با تراکتور امیر محمد یوسفی کم تجربه روی نیمکت حامد لک نشسته بود و دروازه بان باتجربه پرسپولیس توانست در بازی بزرگ با تراکتور خیال گل محمدی را راحت کند.

به نظر می رسد داوود فنایی تا پایان لیگ برای آماده نگه داشتن حامد لک راه بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. آن هم با توجه به اینکه رادوشوویچ با شروطی که گذاشته بعید است به تهران برگردد.

 

بیشتر بخوانید:

چهار بازیکن پرسپولیس و تراکتور تست دوپینگ دادند

خشن ترین دروازه بان لیگ در موقعیتی سخت و حساس

 

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! برترین های قرن با امیر حاج رضایی: نویدکیا و جباری تنها پلی میکرهایی بودند که بعد از انقلاب دیدم؛ قلیچ خانی بهترین است حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد فدراسیون به وزیر ورزش اطمینان داد کارلوس کی روش به تیم ملی برنمی گردد رژیم غذایی و برنامه تمرینی کریستیانو رونالدو؛ راز بدن آماده CR7 چیست؟ اشتباه عجیب شش هوادار فرانسه؛ سفر به بخارست به جای بوداپست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!