Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از سعودی اسپورت، تکلیف ۸ تیم راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب مشخص شده است.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال به مصاف الهلال خواهد رفت و تراکتور هم النصر عربستان را پیش رو خواهد داشت.

طبق قرعه‌کشی اعلام شده از سوی AFC قرار است که استقلال میزبان دیدار برابر الهلال باشد و تراکتور هم راهی عربستان شود تا برابر النصر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عبدالمجید الزوی، خبرنگار عربستانی در توییتر خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است که دیدار نماینده‌های ایران با عربستان را در زمینه بی‌طرف برگزار کند تا جایی که بازی استقلال با الهلال در ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور) و النصر با تراکتور در ۱۴ سپتامبر(۲۳ شهریور) برگزار خواهد شد.

این روزنامه‌نگار عربستانی البته تاکید کرد که بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان هم در ۱۴ سپتامبر در تاجیکستان برگزار خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!