Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان امروز طی سخنانی ضمن ابراز خوشبینی نسبت به روند نزولی همه‌گیری بیماری کرونا در این کشور، هشدار داد که با این حال نوع «دلتا» این ویروس در حال انتشار بوده و همین موضوع، خوشبینی در مقابله با کرونا را شکننده کرده است.

بر اساس این گزارش، «آنگلا مرکل» ادامه داد: همه‌گیری کرونا هنوز به پایان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هنوز روی یخی نازک (در بخش درمان و پیگیری کووید- ۱۹) ایستاده‌ایم. ‌

لازم به ذکر است در همین راستا، «ینز اشپاهن» وزیر بهداشت آلمان روز ۳۱ خرداد ماه طی سخنانی از شهروندان آلمانی درخواست کرده بود که برای تماشای فینال مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به لندن سفر نکنند.

وی در گفتگویی با یک رسانه آلمانی تاکید کرد که لندن یک منطقه خطر کرونایی با ویروس جهش یافته است و کسی که از این کشور باز می گردد باید دو هفته در قرنطینه قرا گیرد.

وزیر بهداشت آلمان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: این گونه سختگیری های دولت آلمان نشان می دهد که اگر ضرورتی وجود ندارد نباید به انگلیس سفر کنیم. فوتبال زیبا است، اما لزوما ( برای تماشای آن) نباید در لندن باشیم.

کد خبر 5243007

منبع: مهر

کلیدواژه: آنگلا مرکل ویروس کرونا بیماری کرونا شیوع کرونا ایالات متحده امریکا ایران رژیم صهیونیستی فلسطین عراق سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 روسیه افغانستان برجام عربستان سعودی ترکیه جنبش حماس مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، بخشی از برلین پایتخت آلمان به دلیل آتش سوزی در یک کارخانه زیر دود سمی پوشیده شده است و شهروندان هشدارهای اضطراری دریافت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی، ساکنان برلین و اطراف آن هشدار اضطراری را از مقامات مربوطه دریافت کردند که به صورت سیگنال صوتی روی تلفن های هوشمند آنها ارسال شد.

در این پیام که در پایگاه خبری اداره دفاع مدنی برلین منتشر شده، آمده است: تجزیه و تحلیل شرایط جوی و جهت وزش بادهای مربوطه نشان می دهد که ابرهای گاز دود از محل آتش سوزی به سمت شمال حرکت خواهند کرد حتی اگر هیچ ابری از دود قابل مشاهده نباشد.

این اداره همچنین نقشه ای را منتشر کرد که نشان دهنده گسترش مورد انتظار دود بود که کل قسمت غربی شهر برلین در آن با رنگ قرمز مشخص شده بود و به ساکنان توصیه می شد از نزدیک شدن به این منطقه اجتناب کنند، پنجره ها و درها را ببندند و سیستم های گرمایشی و تهویه را خاموش کنند.

آتش نشانان برلین نیز عکس هایی از کارخانه "دیل" منتشر می کنند که در منطقه لایشترفلده در حال آتش گرفتن است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که آتش سوزی در کارگاهی در یک کارخانه معدنی رخ داده است که در آن مواد شیمیایی خطرناک در ساختمان وجود داشته و تلاش برای خاموش کردن آتش از بیرون در حال انجام است.

روزنامه محلی B.Z هم گزارش داد که آتش‌سوزی در کارخانه شرکت دفاعی Diehl که قطعات سیستم دفاع هوایی IRIS-T را در برلین تولید می کند، رخ داده است.

کد خبر 6095841

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟