Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، براساس تفاهمنامه همکاری بین آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات پیش بیمارستانی در حرم مطهر امام رضا (ع) افزایش می‌یابد؛ تامین و جانمایی مکان استقرار پایگاه‌های موقت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در حرم مطهر رضوی، جانمایی و رعایت الزامات محل‌های فرود بالگرد‌های امدادی در شرایط اضطراری و تسهیل امکان ورود و خروج خودرو‌ها و نیرو‌های عملیاتی به داخل حرم مطهر رضوی، از جمله تعهدات آستان قدس رضوی در این تفاهمنامه همکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین استقرار یک پایگاه شبانه‌روزی اورژانس پیش بیمارستانی در داخل حرم مطهر رضوی و سه پایگاه در آمادگاه‌های حریم حرم، تامین و تجهیز نیرو‌های امدادی و آمبولانس‌های خودرویی و موتوری در مناسبت‌های خاص و تدارک و پیش‌بینی اعزام بالگرد اورژانس در صورت نیاز، از تعهدات دانشگاه علوم پزشکی در این تفاهمنامه است.


محمدمهدی برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: یکی از تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی، توجه ویژه به مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در حرم مطهر است که در این راستا یک شورای هماهنگی تشکیل شده تا علاوه بر مجموعه‌های مرتبط در آستان قدس رضوی، سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی شهری، استانی و ملی نیز همکاری‌های خود را در این حوزه ارتقا دهند.

 

او افزود: به همت آستان قدس رضوی، تمهیدات بسیار خوبی برای میزبانی شایسته از زائران پیش‌بینی شده و زیرساخت‌های لازم نیز در حرم مطهر امام هشتم (ع) ایجاد شده است، با این حال به دلیل تعداد زیاد زائران و نیاز‌های متعدد، دولت هم باید در این زمینه به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه شبانه روزی اورژانس مدیریت بحران تامین تجهیزات پزشکی پیش بیمارستانی آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس

پژمان قراییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: زایمان مادر باردار با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) شهرستان دامغان داخل منزل با موفقیت انجام شد.

وی افزود: به دنبال تماس مددجو، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

کد خبر 6088889

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان