Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از کسبه محله استخر شهرری اظهار داشت: البته در فرمانداری ویژه شهرستان ری تلاش شد تا شرایط فعالیت صنوفی که امکان فعالیت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را داشتند، مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: اصناف جزو اقشار مهم کشور محسوب می شوند زیرا برای پیشبرد اهداف در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تاثیر بسزایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: اصناف شهرستان ری از گذشته در رفع مسائل و موضوعات جامعه مشارکت داشته و همواره با ارتباط دوسویه با دستگاه های اجرایی، در عرصه های مختلف کشور نقش آفرین هستند که باید تلاش کنیم این ارتباط روز به روز تقویت شود.

به گفته معاون استاندار تهران، سال گذشته در راستای تحقق شعار سال با همکاری واحدهای تولیدی و کسبه شهرستان ری، شاهد ایجاد ۲۲۸ درصدی اشتغال در شهرستان و کسب رتبه برتر در استان تهران بودیم و همه باید تلاش کنیم امسال نیز ضمن تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"، در حوزه های تولید و اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان ری رقم بخورد.

توکلی ادامه داد: مشکلات اصناف ری و موارد مهم در حوزه صنوف در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری مطرح و از سوی مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات تلاش میشود و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم ها، مشکلات اصناف را تا حد توان برطرف کنیم.

وی یادآور شد: اصناف ری در روز ۲۸ خرداد در کنار حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، به خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند به نحوی که در شهرستان ری شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات۱۴۰۰ بودیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا اصناف شهرستان ری ویروس کرونا اصناف شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت