Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام افشارزاده طی روزهای گذشته با یک اتهام عجیب شوکه شد و کمیته ملی المپیک هم با یک اشتباه استراتژیک این موضوع را به یک بحران تبدیل کرد.

به گزارش طرفداری، وقتی شیرین شیرزاد مربی کشتی پهلوانی در گفتگو با بخش ورزشی یک شبکه ماهواره ای، مدعی شد در اتاق بهرام افشارزاده دبیرکل اسبق فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای مورد تعرض قرار گرفته است، خیلی ها با تعجب به ماجرا نگاه کردند اما وقتی کمیته ملی المپیک در اقدامی عجیب اعلام کرد این پرونده را در کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک بررسی می کند، این سوال پیش آمد که آیا واقعا افشارزاده چنین کاری کرده است؟

یکی از مدیران اسبق فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای در پاسخ به این سوال می گوید:

کاری که کمیته ملی المپیک انجام داد شتابزده و ناشیانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر قرار است هر چه ایران اینترنشنال پخش کرد، ملاک بررسی باشد. در این شبکه علیه خود صالحی امیری هم صحبت شد، آیا آن پرونده هم به کمیسیون اخلاق رفت؟ آقایان با این کار به یک شبکه ماهواره ای وجاهت می دهند. اطلاعیه کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک درباره صحبتهای مطرح شده علیه یک مدیر سابق ورزشی شتابزده بود. شاید آنها می خواهند افشارزاده را تبرئه کنند اما نگاه عموم این است که حتما چیزی بوده که کمیسیون اخلاق ورود کرده است. افشارزاده قهرمان ورزش ما بود، سال ها در این ورزش مدیریت کرد و نباید این برخورد با او می شد.

 این مدیر تاکید کرد:

بهرام افشارزاده را همه می شناسند. شخصیتش و حتی سن و سالش به این اتهام نمی خورد. بهرام افشارزاده یک بار به شوخی ضربه ای به یک خبرنگار زده بود که ابتدا تصور شد او خبرنگار را کتک زده اما آن شخص رسانه ای گفت افشارزاده از روی شوخی این ضربه را به او زده است. نمی دانم برای این خانم چه اتفاقی افتاده اما تا جایی که من اطلاع دارم بهرام افشارزاده زمانی که دبیرکل کمیته ملی المپیک بود برای چند مربی و ورزشکار وام گرفت و خودش ضامن آنها شد. ایشان در فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای هم برای چند مربی و ورزشکار که می گفتند به پول احتیاج دارند، وام گرفت که همین شیرین شیرزاد ملاباشی هم یکی از آنها بود. حتی در جریان هستم که این مربی قسط های وام چند میلیون تومانی را نداد و افشارزاده ناچار شد قسط را به عنوان ضامن بپردازد. تنها موردی که بین این دو نفر پیش آمد این بود که افشارزاده یک بار تلفنی با این مربی تماس گرفت و سر او فریاد کشید که چرا قسط وامی که گرفته را نمی دهد و باعث شده بانک برای او اخطار می فرستد. حالا این که چرا این مربی بعد از خروج از ایران به یک پیرمرد تهمت آزار جنسی زده، من نمی توانم قضاوت کنم اما شمامی توانید درباره اخلاق افشارزاده از صدها ورزشکار و مربی و مدیر که با او کار کردند، سوال کنید. مدیری که از ۵ صبح در محل کارش حاضر بوده، خدا را خوش نمی آید در این دوران اینگونه مورد بی مهری قرار بگیرد.

توضیح طرفداری: فرم ها و نامه های اخطار مربوط به وام بانکی که مورد ادعای این مدیر سابق ورزش های زورخانه ای است، در طرفداری موجود است که به دلیل حفظ حرمت و آبروی افراد از انتشار این فرم و نامه ها خودداری می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای کمیته ملی المپیک بهرام افشارزاده کمیسیون اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!