Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک به همکاران مجموعه وزارت ارشاد و استان ها را اولویت کار آن اداره کل دانست.

 به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران ردساری،سعید رزمی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی  و علیزاده رییس امور اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با مدیرکل و مجموعه اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به سوالات تخصصی اداری پاسخ دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست که صبح امروز در سالن کنفرانس آن اداره کل برگزار شد عباس زارع مدیرکل ارشاد مازندران ضمن سپاس از خانم لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع ، همچنین ؛ سعید رزمی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همراهی و کمک به انجام امور اداری و استخدامی کارکنان آن اداره کل ، گفت :بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ، موجب بهینه سازی امور فرهنگی و هنری خواهد شد .

سعید رزمی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی  و علیزاده رییس امور اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی ، ضمن در اولویت دانستن کمک به همکاران مجوعه وزارت ارشاد و استان ها افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت را نتیجه تلاش مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود : با این تلاش ها ، خوشبختانه تفاوت حقوق کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دیگر دستگاه های دولتی کمتر شده و سعی داریم این روند همچنان ادامه یابد .

در ادامه این نشست ، گفت و گوهای تخصصی و پرسش و پاسخ با حضور علیزاده ، رییس امور اداری وزارت ارشاد و کلرشناسان امور اداری و منابع انسانی ارشاد مازندران پی گیری شد .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت مرهون تلاش وزارت ارشاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت ارشاد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.

شادروان حاج عیسی قلی پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.

دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی‌ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.

اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.»

عیسی قلی‌پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در این خطه است که چندین دهه سابقه بخشی‌گری دارد و به علت کهولت سن و بیماری سرطان درگذشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات