Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از گلبهار، خلیل‌الله  برزنونی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: دادگستری گلبهار در بحث پیشگیری از جرم در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست استان در بین سایر شهرستان‌ها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار با اشاره به اقدامات و تلاش‌های انجام‌شده در حفاظت و حراست از اراضی کشاورزی در این شهرستان، افزود: طی یک سال گذشته در گلبهار با کمک جهاد کشاورزی بیش از ۴۰۰ هکتار زمین کشاورزی  رفع تصرف‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که در این مدت هزار  باغ ویلای غیرمجاز در محدوده گلبهار  تخریب‌شده است، ابراز کرد: این باغ ویلاها که به محلی برای برگزاری پارتی‌های شبانه و مجالس لهو و لعب  تبدیل‌شده بود، در راستای اجرای حفظ حقوق عامه و سیاست‌های قوه قضائیه، مجموعه قضایی شهرستان در راستای رسالت و وظیفه قانونی به موضوع ورود و دستور تخریب این تعداد باغ ویلا را صادر کرد.

برزنونی بابیان اینکه یکی از وظایف کار دستگاه قضا احقاق حق و حقوقات واقعی مردم و برخورد با محتکران در نظام توزیع مایحتاج و ارزاق عمومی مردم است، خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر بیش از ۱۵۰ تن شکر احتکار شده در  این شهرستان کشف‌شده است و برای فرد متخلف در این زمینه علاوه بر ۲ سال حبس، به پرداخت بیش از یک میلیارد تومان در وجه صندوق دولت از محل فروش شکرهای احتکار شده به نرخ مصوب به مردم محکوم‌شده است.

وی همچنین به برخورد شدید دستگاه قضایی با دارندگان سلاح غیرمجاز در شهرستان اشاره کرد و تأکید کرد: افرادی هم که دارای  سلاح مجاز و دارای پروانه هستند، درصورتی‌که در نزاع‌ها و درگیری‌ها مشارکت داشته باشند، پروانه‌ها آن‌ها لغو می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار  بر برخورد شدید با جرائم خشن در این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: حفظ آرامش و امنیت شهروندان از وظایف دستگاه قضایی است، بنابراین ضمن برخورد با هرگونه جرائم خشن، اجازه نخواهیم داد  ناامنی در گلبهار ایجاد شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب گلبهار تخریب باغ ویلا رفع تصرف اراضی کشاورزی حقوق عامه محتکر شکر سلاح غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان