Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادگستری با رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عدد بودجه در فصل آموزش و پرورش در بخش جذب سرمایه خیرین از چهار میلیارد تومان در سال ۹۳ به ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ افزایش یافته و در بخش بودجه دولتی از رقم ۶۷ میلیارد تومان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در سال گذشته به ۸۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برخلاف همه اقدامات انجام شده از آنجایی که محور توسعه نیروی انسانی است همچنان با میانگین شاخص‌های کشوری فاصله داریم چرا که هر چه دانش و آگاهی افراد بالاتر برود در توسعه آینده آن منطقه اثرگذارتر خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه امری همه جانبه است و جامعه‌ای توسعه یافته به حساب می‌آید که همه شاخص‌ها در آن رشد کرده باشد، گفت: باید بتوانیم از همه‌ ظرفیت‌های بالقوه و مغفول استان بهره‌برداری کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه استفاده از ظرفیت مرزها اقدامات بسیار خوبی انجام شده و با افزایش مرزهای رسمی و دریافت مجوز های جدید در راستای توسعه تجارت مرزی، فعالیت روزانه تجار در مرزها روان شده است.

موهبتی با اشاره به طرح های توسعه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: اجرای این پروژه‌ها از جمله توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، راه آهن چابهار به زاهدان، بهره‌برداری از معادن طلا و مس، تصویب منطقه آزاد سیستان، گازرسانی به شهرها، احداث نیروگاه های بادی، احداث سدها و پل‌ها، افزایش مرزهای رسمی و اجرای پروژه های بزرگراهی که با همدلی و هم‌افزایی همه مسوولان استانی در حال انجام است استان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد