Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:13:14 GMT

اسپک گلر اسلواکی در حد لیگ جهانی والیبال(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۳۶۳

گل اول تیم ملی اسپانیا مقابل اسلواکی روی اشتباه عجیب دروازه‌بان حریف به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که کار صعود اسپانیا از مرحله گروهی رقابت‌های یورو به شب آخر کشیده شود. با این حال دو تساوی ناامیدکننده لاروخا در دو مسابقه ابتدایی مقابل سوئد و لهستان کار را برای آنها به منظور صعود دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا اسپانیا امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف اسلواکی رفته است. کار با برتری تیم لوئیس انریکه آغاز شد و حتی آنها به یک ضربه پنالتی نیز دست یافتند اما آلوارو موراتا این موقعیت بسیار خوب را از دست داد.

 

چند دقیقه بعد اما اسپانیا به شکلی کاملاً عجیب موفق شد گل برتری را به ثمر برساند. ضربه فنی کوکه به تیر دروازه اسلواکی برخورد کرد. در حالی که مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان اسلواکی، قصد داشت توپ را به بیرون مشت کند، یک اتفاق بسیار عجیب رخ داد و او به شکلی بسیار عجیب با یک اسپک دروازه خودی را باز کرد.

 

 

 

 

 

تیم ملی اسلوواکی تیم ملی اسپانیا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسلوواکی تیم ملی اسپانیا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد