Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی چهارشنبه در دیدار با هیات رئیسه اتاق بازرگانی فارس در شیراز افزود: رفع موانع تولید در نتیجه همکاری و تعامل همه نهادهای مسئول محقق می‌شود و دستگاه قضایی نیز فراتر از وظایف ذاتی و قانونی خود و بنا به اهمیت موضوع به مقوله حمایت حقوقی و قضایی از تولید وارد شده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس سال ۱۳۹۹ پرونده ۱۷۳ واحد تولیدی در دستور کار ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس قرار گرفت و با ورود دستگاه قضایی و اجرای دستور العمل‌های ابلاغی رییس قوه قضائیه، بسیاری از این واحدها به چرخه تولید بازگشته و از تعطیلی آنها جلوگیری بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: رونق تولید، ایجاد اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران از گام‌های مهم در جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

حمایت دستگاه قضایی فارس از بهبود فضای کسب و کار کم نظیر است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس هم با بیان اینکه حل و فصل مشکلات فعالان اقتصادی استان اولویت ما در اتاق بازرگانی فارس است گفت: حمایت دستگاه قضایی فارس در رفع مشکلات فعالان اقتصادی این استان که دستاورد آن بهبود فضای کسب و کار خواهد بود، کم نظیر و مثبت است.
جمال رازقی افزود: رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار استان و کشور در گفتار محقق نمی‌شود بلکه در شرایط فعلی در این دو بخش نیازمند کار اجرایی و عملیاتی هستیم.
وی ادامه داد: با ترسیم منحنی رشد اقتصادی کشور در می یابیم که ریل گذاری اقتصادی در کشور در سال‌های متمادی مسیر درستی را طی نکرده و رهبر معظم انقلاب نیز بنا به ضرورت بیش از یک دهه است که شعار سال‌ها را بر مبنای مسائل اقتصادی نامگذاری فرموده‌اند.
رازقی گفت: در دو سال اخیر به دلیل همه گیری بیماری کرونا و فشار تحریم‌ها شاهد وضعیت سخت، بی ثبات و سردرگم برای اقتصاد و فعالان اقتصادی در کشور بودیم که با توجه به پیش بینی‌ها، این همه گیری تا سال ۱۴۰۱ تداوم خواهد داشت از این رو نیاز کشور است که مساله اشتغال را به عنوان اولویت مد نظر داشته باشد.
رئیس اتاق بازرگانی فارس اظهار داشت: اقتصاد با معیشت و زندگی روزانه عموم مردم سروکار دارد بنابراین هموار کردن مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال دو مقوله‌ای است که می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و انتظار داریم دولت جدید به این دو موضوع زیربنایی در حوزه اقتصاد توجه ویژه تری داشته باشد.
رازقی، عملکرد دستگاه قضا در استان فارس در حمایت از بخش اقتصادی را خوب توصیف کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی استان همراهی مطلوبی با بخش اقتصاد فارس داشته است.

وی ادامه داد: این همدلی و همراهی منشا اتفاقات خوب و بزرگی از جمله جلوگیری از تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی، حل مسائل و مشکلات بانکی، توقف صدور اجراییه علیه واحدهای تولیدی، محاسبه صحیح سود بانکی و جرائم وام فعالان اقتصادی به بانک ها، عدم ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی شده است که رضایت فعالان اقتصادی را به دنبال داشته است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اتاق بازرگانی ایران تولید داخلی اشتغال زایی شیراز دادگستری کل استان فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اتاق بازرگانی ایران تولید داخلی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اتاق بازرگانی ایران تولید داخلی اشتغال زایی شیراز دادگستری کل استان فارس فارس فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان