Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جدید هیئت مدیره استقلال برای این تیم در بازی های پیش روی آرزوی موفقیت کرد و قول داد که برای موفقیت این تیم تلاش خواهد کرد و مشکلات را رفع خواهد کرد.

داریوش دلفانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی استقلال؛ وی سابقه عضویت در شورای سیاست‌گذاری ورزش استان اصفهان و استان کهکیلویه و بویراحمد را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایشان سابقه مدیرعاملی باشگاه شاهین بوشهر، عضویت در هیات مدیره باشگاه فولاد و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. از دیگر سوابق او می‌توان به مشاور اجرایی در فدراسیون جودو، معاونت اجرایی در باشگاه پیکان، ریاست کمیته فوتبال ناشنوایان فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی یک هلدینگ صنایع غذایی و ... اشاره داشت.

دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال گفت:

بنده می‌دانم که وظيفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش‌ گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد. تلاش ما رفع دغدغه‌های کادرفنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پيش رو شود.

وي در پايان گفت:

ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در ليگ قهرمانان آسیا و جام  هاي داخلی باشیم.

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! برترین های قرن با امیر حاج رضایی: نویدکیا و جباری تنها پلی میکرهایی بودند که بعد از انقلاب دیدم؛ قلیچ خانی بهترین است حکم جلب یک استقلالی دیگر صادر شد کاروان باشگاه زنیت روسیه وارد اصفهان شد رژیم غذایی و برنامه تمرینی کریستیانو رونالدو؛ راز بدن آماده CR7 چیست؟ اشتباه عجیب شش هوادار فرانسه؛ سفر به بخارست به جای بوداپست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیره استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری

بنابر ادعای یک خبرگزاری، علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.

طرفداری | به نظر می رسد وضعیت مدیریت استقلال دچار تغییر شده است.

تسنیم مدعی شد؛ با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تقدیر هیئت مدیره جایزه پولیتزر از دانشجویانی که اعتراضات را پوشش می‌دهند
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • فصل جدید آبی
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری