Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات مدیره استقلال پس از انتصاب در هیات مدیره استقلال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مجمع باشگاه استقلال ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، آقایان پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره استقلال معرفی کرد.
اعضای جدید هیات مدیره استقلال پس انتصاب در گفتگو با سایت باشگاه استقلال صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*ملکیان: اولین اقدام ما پرداخت مطالبات بازیکنان خواهد بود
اصغر ملکیان به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شد.
اصغر ملکیان چند سالی است که از مدیران سازمان صداو سیما به شمار می‌رود.
ایشان سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پیکان و مدیرعاملی این باشگاه را هم دارند. در دوره مدیریت عامل ایشان تیم پیکان به لیگ برتر فوتبال صعود کرد. از دیگر سوابق وی می‌توان به عضویت در هیات مدیره شرکت لیزینگ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری، عضویت در هیات مدیره باشگاه سایپا و... اشاره داشت.
اصغر ملکیان حضورش در هیات مدیره این باشگاه را یک افتخار بزرگ دانست و اظهار کرد: اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.
وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم.
او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.
وی در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نماییم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

*مظلومی: می‌توانیم به ستاره سوم دست پیدا کنیم
پرویز مظلومی پیشکسوت تیم فوتبال، پس از انتصابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: سابقه من در استقلال به عنوان بازیکن، سرمربی، مربی و سرپرست مشخص است. بنده به عنوان یک پیشکسوت استقلال که بخش بزرگی از عمرش را در استقلال گذرانده، آمده‌ام تا تمام تجربیات خود را در خدمت استقلال بگذارم و از همه پیشکسوتان در این راه طلب کمک دارم. مطمئنم با انسجام پیشکسوتان و هواداران و حمایت از کادر مدیریتی و کادرفنی محترم، می‌توانیم به ستاره سوم دست پیدا کنیم.
وی افزود: مدیریت و اعضای هیات مدیره برای موفقیت استقلال هم قسم شده‌اند و از کادرفنی حمایت قاطعانه داریم تا ان‌شاءالله استقلال به موفقیت برسد.

*دلفانی: مشکلات موجود را حل خواهیم کرد
داریوش دلفانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شد.
وی سابقه عضویت در شورای سیاست‌گذاری ورزش استان اصفهان و استان کهکیلویه و بویراحمد را دارد. همچنین ایشان سابقه مدیرعاملی باشگاه شاهین بوشهر، عضویت در هیات مدیره باشگاه فولاد و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. از دیگر سوابق او می‌توان به مشاور اجرایی در فدراسیون جودو، معاونت اجرایی در باشگاه پیکان، ریاست کمیته فوتبال ناشنوایان فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی یک هلدینگ صنایع غذایی و... اشاره داشت.
دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال گفت: بنده می‌دانم که وظیفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش‌ گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد. تلاش ما رفع دغدغه‌های کادرفنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پیش رو شود.
وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام  های داخلی باشیم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضویت در هیات مدیره هیات مدیره استقلال هیات مدیره باشگاه ان شاءالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، فاطمه یزدیان گفت: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران نیز مانند شوراهای راهبردی سایر دانشکده‌های تازه تاسیس که با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با موضوع هر دانشکده شکل گرفته‌اند، در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: دانشگاه تهران در راستای سیاست‌های دولت مردمی برای اعمال سیاست‌های حمایتی جهت استحکام و ترفیع نهاد خانواده، برنامه جامعی را در این خصوص با محوریت دانشکده علوم خانواده طراحی و به اجرا در آورده است که از آن جمله می‌توان به ساخت و بهره‌برداری مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران، شروع عملیات احداث ۵۰۰ واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و همچنین تاسیس مرکز ازدواج و خانواده دانشگاه تهران اشاره کرد.

واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با بیان اینکه شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری است، ادامه داد: مدیریت دانشکده برای شکل‌گیری قوی دانشکده علوم خانواده، با پیشنهاد صدور احکامی برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به استقبال تشکیل این شورا رفته است و حضور شخصیت‌هایی نظیر جمیله سادات علم‌الهدی و دیگر چهره‌ها و اساتید در این شورا را مایه تقویت دانشکده در راستای برنامه‌های جامع خانواده محوری دانشگاه می ‌داند.

جمیله علم الهدی به علت مشغله علمی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی را نپذیرفت

یزدیان خاطرنشان کرد: پیشنهاد و مطالعات مفصل مربوط به تأسیس دانشکده علوم خانواده توسط جمعی از اساتید مبرز حوزه خانواده و تعلیم و تربیت از جمله دکتر علم‌الهدی که استاد تمام فلسفه تعلیم و تربیت هستند، مطرح و دنبال شد. با توجه به اشراف این اساتید روی موضوع، از وی خواسته شد که در راه‌اندازی و فرایند جذب و همچنین شورای راهبردی دانشکده نیز کمک کند.

وی افزود: این درخواست با دکتر علم‌الهدی نیز مطرح و از وی خواسته شد که در شورای راهبردی و هیات جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که اعلام کرد به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و این پیشنهاد را نپذیرفت.

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور افتتاح شد. این نخستین دانشکده علوم خانواده در ایران است. دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به دنبال برخی حاشیه سازی ها نسبت به انتخاب برخی اعضای شورای راهبردی این دانشکده با انتشار توضیحاتی تاکید کرد: دانشکده علوم خانواده با هدف تامین نیروی انسانی متخصص در راستای تحکیم بنیان خانواده، افزایش مشارکت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زنان، توجه به عرصه خانواده، جمعیت و سلامت آن، تولید دانش بومی، بازبینی و طراحی رشته‌های مرتبط به منظور کاهش چالش‌های این حوزه و بر اساس اصول حاکم بر قانون اساسی، منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت مردمی شکل گرفته است.

کد خبر 849367 منبع: ایرنا برچسب‌ها دانشگاه تهران خبر ویژه جمیله علم الهدی

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟