Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@23:24:08 GMT

مصر با اعزام نیرو به سینا مخالفت کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۷۹۳۰

مصر با اعزام نیرو به سینا مخالفت کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد که دولت مصر با درخواست رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو به منطقه سینای مصر برای محافظت از گردشگران خود مخالفت کرده است.

طبق گزارش این رسانه‌ها، رژیم صهیونیستی قصد داشت پرسنل امنیتی این رژیم پروازهای اسرائیل به تفرجگاه‌های مصر در سینا را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هیئت عالی رتبه امنیتی صهیونیست سه‌شنبه برای گفت‌وگو با مقامات مصری با هدف ازسرگیری پروازها میان دو طرف وارد شرم الشیخ شد.

مقامات مصر واکنش به این خبر نشان نداده‌اند و همچنین قاهره رسما ورود هیئت صهیونیست به شرم و شریخ را تایید نکرده است.

پروازهای رژیم صهیونیستی به سینای مصر از سال ۲۰۱۵ به دلیل اوضاع امنیتی این شبه جزیره به حالت تعلیق درآمده است و معمولا صدها گردشگر صهیونیستی به شبه جزیره سینا و شرم الشیخ مصر سفر می‌کنند.

پربیننده ترین مذاکرات وین؛ برجام در یک قدمی امضای طرفین تقریبا درباره تمامی اختلافات مهم توافق شده است / تصمیم درباره جزییات مذاکرات بر عهده دولت سیزدهم است خبر مهم ربیعی درباره مذاکرات وین واکنش کاخ سفید به عدم تمایل رییسی برای دیدار با جو بایدن / مذاکرات به نفع آمریکاست برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام آقاجانپور، در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در سازمان اتکا، با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا از اسلام، قرآن، ارزش‌ها و میهن اسلامی در برابر سلطه‌گران و زورگویان دفاع کنند، اظهار داشت: استقلال، عزت و شرف این کشور مرهون خون پاک شهداست؛ شهدایی که زندگان تاریخ هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درخصوص چرایی خاک‌سپاری شهدا در شهر‌ها و ادارات، گفت: شهدا نماد‌های هدایت هستند؛ لذا کارمندان هر روز صبح وقتی در سازمان‌ها حضور پیدا می‌کنند، این امکان برایشان وجود دارد که بر سر مزار شهدا بروند و بگویند که ما بر سر همان عهد و پیمانی که شما با خدا بستید و رفتید تا اسلام، قرآن و حاکمیت ارزش‌های اسلامی بماند، هستیم و مسیر شما را با قوت ادامه می‌دهیم و از هیچ قدرتی نمی‌هراسیم.

 حجت‌الاسلام آقاجانپور، با اشاره به آیه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، افزود: کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و مرده، کسانی هستند که به فکر مادیات و زرق و برق‌های دنیا بوده و پا روی ارزش‌ها می‌گذارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همچنین با اشاره به آیه «وَیَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم أَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنونَ»، بیان کرد: راه حفظ استقلال و عزت کشور، راه شهداست؛ بنابراین باید در این راه مقاومت و ایستادگی کنیم و در برابر عربده‌کشی‌های نظام سلطه، هیچ هراسی به خود راه ندهیم. 

حجت‌الاسلام آقاجانپور با تأکید بر اینکه امروز ملت، جوانان و نیرو‌های مسلح مقتدر ما، با دریافت پیام شهیدان و وصیت‌نامه آن‌ها مبنی بر اطاعت از ولی‌ امر مسلمین، در اوج اقتدار قرار دارند، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که دشمنانش جرأت تعرض به آن را ندارند؛ چراکه قدرت کشورمان را می‌دانند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب عملیات «وعده صادق» را ظهور و بروز اراده ملت ایران در نظام بین‌الملل دانسته‌اند، گفت: عملیاتی همچون وعده صادق نه‌تنها در تاریخ ایران سابقه ندارد، بلکه در غرب آسیا نیز سابقه ندارد که کشوری متجاوزان را اینگونه به‌شدت تنبیه کند؛ این در حالی است که در عملیات وعده صادق، ۱۰ کشور دنیا به رژیم صهیونیستی کمک کردند؛ اما ما با موشک‌های خود، رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار دادیم.

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است
  • ادامه مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره در میان خوش‌بینی آمریکا
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • عضو ارشد حماس: حمله اشغالگران به «رفح» مسیر مذاکرات را تغییر نخواهد داد
  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟