Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@04:40:54 GMT

اتوبوس مرگ‌؛ درگذشت ۲خبرنگار حوزه محیط زیست

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۸۰۱۸

اتوبوس مرگ‌؛ درگذشت ۲خبرنگار حوزه محیط زیست

تین نیوز

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه اتوبوس واژگون شده خبرنگاران در نقده، معاینه فنی معتبر دارد، اما صورت وضعیت نداشته است، سرعت بالا در قوس جاده را عامل واژگونی اتوبوس اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، فرهاد صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در محدوده شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی توضیح داد: این اتوبوس با ظرفیت 48 نفر، 22 مسافر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده اتوبوس یک آقای چهل ساله است، اتوبوس از نوع اسکانیا است و تا 19 مرداد 1400 معاینه فنی معتبر دارد. 

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گفت: این حادثه در محل محور روستایی دشت غوره، 18 کیلومتر مانده به نقده به سمت پیرانشهر رخ داده است که به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اتوبوس به منتهی الیه سمت چپ منحرف و سپس واژگون می‌شود.

صالحیان افزود: در گزارش اولیه اورژانس یک نفر مجروح اعلام می‌شود و در گزارش نهایی تعداد مجروحان به پنج نفر افزایش می‌یابد و متأسفانه دو تن از سرنشینان این اتوبوس جان می‌بازند.

وی اظهار داشت: مسیر عبور کوهستانی و سرازیری و سرعت اتوبوس زیاد بوده است و به دلیل عدم کنترل در قوس جاده به منتهی الیه سمت چپ منحرف می‌شود.

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اظهار کرد: اتوبوس مذکور زیرمجموعه شرکت‌های حمل و نقل نبوده است و از مجموعه حمل‌ و نقل مسافر نگرفته است؛ این اتوبوس آخرین باری که در حمل ونقل عمومی فعالیت داشته است،  روز دوم اردیبهشت 1400 بوده است که آخرین صورت وضعیت را در سیستم حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای گرفته است.

صالحیان بیان کرد: این اتوبوس در سفر امروز صورت وضعیت مسافر نداشته است.

بعدازظهر امروز اتوبوس حامل خبرنگاران در نزدیکی نقده واژگون شد که متأسفانه دو تن از خبرنگاران از خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان باختند.

تین نیوز این ضایعه دردناک را به خانواده آنان و جامعه خبری تسلیت می‌گوید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترافیک اتوبوس معاینه فنی تین آذربایجان غربی وسیله نقلیه حمل و نقل آخرین تصادف واژگونی اتوبوس تصادف اتوبوس خبرنگاران درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد

تین نیوز

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ۲ محور اصلی استان در بخش غربی به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: هم اکنون محورهای طبس اصفهان و بشرویه فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

رضایی اظهار کرد: همچنین محورهای روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز مسدود است.
وی تاکید کرد: مسافران و رانندگان تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند.

هواشناسی خراسان جنوبی امروز در پی وقوع باران های شدید هشدار سطح نارنجی صادر کرد و به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان، تمامی نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی