Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت آرا به رفع محاصره آمریکا از کوبا رای داد. ۱۸۴ کشور به رفع محاصره کوبا رای دادند.

این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی با این کار مخالفت کردند و نمایندگان برزیل، کلمبیا و اوکراین نیز در رأی‌گیری شرکت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قطعنامه سازمان ملل متحد که بوسیله آن برای بیست ونهمین بار پیاپی از آمریکا خواسته شده است که به محاصره و تحریم کوبا پایان دهد، «بار سیاسی» بر آمریکا تحمیل می‌کند؛ اما لغو تحریم‌های آمریکا علیه کوبا - که بیش از ۵۰ سال قبل وضع شده‌اند- تنها با رأی کنگره آمریکا امکان‌پذیر خواهد بود.

پیش از این و در سال ۲۰۱۶ دولت باراک اوباما برای اولین بار به قطعنامه سازمان ملل متحد برای پایان دادن به محاصره کوبا رأی مثبت داد، اما پس از آن دولت ترامپ همان رویه قبلی را در قبال کوبا از سر گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل رژیم صهیونیستی باراک اوباما سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد

فهرست «ایران متحد» برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شد.

 به گزارش ایسنا، اسامی کاندیداهای این فهرست انتخاباتی به ترتیب زیر است:

۱. ابوالفضل ظهره‌وند
۲. عطا بهرامی
۳. حسن خجسته باقرزاده
۴. علی‌اصغر پور محمدی
۵. سمیه گل‌پور چمرکوهی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام