Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی اسپانیا امشب در هفته پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به مصاف اسلواکی رفت و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

استفان تارکوویچ سرمربی تیم ملی اسلواکی بعد از این باخت، گفت: بازی مقابل چنین رقیبی بسیار دشوار است. وقتی مقابل تیمی مثل اسپانیا بازی می کنید باید در دفاع عالی ظاهر شوید و منظم بازی کنید ولی ما موفق به این کار نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اشتباهاتی از این قبیل مقابل اسپانیا قابل قبول نیست. ما تغییراتی در ترکیب انجام دادیم ولی بعد از دریافت گل سوم این بازی برای اسپانیا به نوعی نمایش بود.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسپانیا اسلواکی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟

این ماده اصلی آشپزخانه که به «طلای مایع» لقب گرفته، به پرطرفدارترین محصول سرقت شده از سوپرمارکت‌های اسپانیا تبدیل شده است. خشکسالی و گرمای شدید باعث افزایش قیمت روغن زیتون در این کشور شده و آن را به کالایی با ارزش بالا تبدیل کرده است. در ۷۰ درصد از مناطق این کشور، روغن زیتون بیشترین محصول سرقتی از سوپرمارکت‌ها است که محبوبیتش از سایر خوراکی‌های خوشمزه پیشی گرفته است. 

اسپانیا بزرگترین تولید کننده روغن زیتون در جهان است و این محصول بخش مهمی از اقتصاد و فرهنگ غذایی این کشور را تشکیل می‌دهد. رژیم غذایی مدیترانه‌ای بدون آن قطره‌های سالم روغن زیتون که تقریبا روی هر چیزی ریخته می‌شود، طعم نصفه و نیمه‌ای خواهد داشت.

اما با افزایش قیمت روغن زیتون به دلیل تورم، قیمت عمده فروشی این چاشنی خوشمزه از ۲.۱۳ یورو به ازای هر لیتر در فوریه ۲۰۲۰ به ۸.۸۸ یورو رسیده است که ۷۰ درصد افزایش فقط در سال گذشته را نشان می‌دهد. برای خریداران، این به معنای افزایش قیمت از حدود ۵ یورو به ازای هر لیتر تا ۱۴ یورو بوده است.

افزایش سرقت روغن زیبتون فروشگاه‌های اسپانیایی را مجبور کرده که بطری‌های بزرگ روغن زیتون را با زنجیر به قفسه قفل کنند و یا تگ‌های امنیتی روی آنها بچسبانند تا از سرقت آن جلوگیری شود؛ اقداماتی که معمولا برای مشروبات الکلی گران‌قیمت استفاده می‌شود. 

الخاندرو آلگرا، مدیر بازاریابی شرکت امنیتی STC، در گفتگو با فایننشال تایمز خاطرنشان کرد که این سرقت‌ها نه توسط افراد گرسنه و نیازمند که از سوی باند‌های تبهکار صورت می‌گیرد. او در این خصوص می‌گوید: «این اتفاق نادر است که یک کالای غذایی ضروری به طور مکرر دزدیده شود و این سرقت‌ها نتیجه فعالیت باند‌های خلاف سازمان یافته است. این افراد روغن زیتون را در بازار سیاه می‌فروشند.»

آلگرا به سایر اقلامی که در صدر فهرست سرقت‌ها قرار دارند اشاره کرد و افزود: «ژامبون ایبریایی، پنیر‌های قدیمی و کهنه، تیغ ریش تراش و الکل در رده‌های بعدی کالایی هستند که در سوپرمارکت‌ها بیشتر به سرقت می‌روند.»

در حالی‌که در سراسر اروپا سرقت الکل رایج‌تر است در اسپانیا دزد‌ها اقلام غذایی فانتزی را ترجیح می‌دهند. موادی مانند پنیر، برخی از تن ماهی‌های گران قیمت و صدف از دیگر مواردی هستند که در اسپانیا مورد توجه سارقان سوپرمارکت‌ها قرار می‌گیرند. 

برداشت زیتون در فصل کشاورزی ۲۰۲۳/۲۰۲۴ به پایان رسیده و بارندگی‌های سیل آسا باعث افزایش تولید نسبت به رکورد‌های پایین سال قبل شده است. گزارشی از وزارت کشاورزی، شیلات و غذای اسپانیا نشان می‌دهد که تولید زیتون در سال گذشته ۰.۷۳ درصد افزایش یافته و قیمت‌ها از بالاترین حد ۸.۹۹ یورو در اواسط ژانویه شروع به کاهش کرده است.

با این حال، نگرانی‌هایی وجود دارد که با وجود افزایش زمین‌های قابل کشت برای زیتون، کمبود علاقه سرمایه گذاران و نهال برای پوشش مساحت مورد نیاز کمبود محصول ارائه شده در مقابل تفاضا‌ها وجود داشته باشد.

منبع: یورونیوز

tags # روغن زیتون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم